Москалець, В. П.
    Основний психологічний зміст та розвивально-особистісний потенціал ігрової діяльності [Текст] / В. П. Москалець // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - N 10. - С. 1-8
ББК 88

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Алієва, Е.
    На порозі дорослого самостійного життя [Текст] : активізація особистісного зростання у старшокласників засобами соціально-психологічного тренінгу / Е. Алієва // Психолог (Шкільний світ). - 2010. - N 18/19. - С. 21-27.
ББК 88
Рубрики: Методи досліджень--Соціальна психологія--Особистісний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
психологічні дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дубовик, С.
    Мовчати-уміння, слухати-мистецтво! [Текст] / Світлана Дубовик // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: 5назв.
Рубрики: Українська мова--Методика
Кл.слова (ненормовані):
культура слухання -- культура спілкування -- особистісний і мовленнєвий розвиток учнів
Анотація: Стаття присвячена одній з актуальних проблем теорії і практики навчання української мови в школі - формуванню культури спілкування у школярів. Мета статті - звернути увагу на значущість проблеми формування культури слухання як однієї із важливих складових культури спілкування у методиці навчання української мови, оскільки найважливішою освітньою метою і завданням школи є всебічний особистісний і мовленнєвий розвиток учнів.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шумаков, В. А.
    Проблема реализации личностного ресурса исследователя в научной детельности [Текст] / В.А.Шумаков // Личность. Культура. Общество. - 2011. - № 3. - С. 239-244. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Філософія--Психологія--Особистість
Кл.слова (ненормовані):
евристичне пізнання -- особистісний ресурс -- наукове пізнання -- творчий потенціал особистості -- наукова діяльність -- інтуіція -- інтелектуальна активність

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Лисенко, О. М.
    Проект "Модель формування соціального розвитку учнів" / О. М. Лисенко // Виховна робота в школі. - 2011. - № 7. - С. 2-11
Рубрики: Педтехнології--Технології психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів
Кл.слова (ненормовані):
соціальний розвиток -- соціальні компетнції -- особистісний розвиток -- життєва активність учнів
Анотація: В статті представлено методику використання технології психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів у ситемі проектування виховної роботи класу класним керівником.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Иванченко, Г.
    Экзистенциальный опыт ученичества [Текст] : инвариантное и уникальное: культурные универсалии и психологические инварианты / Галина Иванченко. Виктор Новиков // Библиотечное дело. - 2011. - № 10. - С. 30-31 . - ISSN 1727-4893
ББК 71
Рубрики: Культура--Психологія
Кл.слова (ненормовані):
культурологія -- особистісний розвиток


Дод.точки доступу:
Новиков, В.
Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)





    Колпакова, М. Ю.
    Диалог в работе психолога с детьми [Текст] / М. Ю. Колпакова // Вопросы психологии. - 2011. - № 4. - С. 119-128. - Библиогр.: с. 127-128 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Практична психологія--Шкільний психолог
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- особистісний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дементева, И. Ф.
    Факторы риска современного детства [Текст] / И. Ф. Дементева // Социс. - 2011. - № 10. - С. 108-114. - Библиогр.: с. 114
ББК 60.550.53
Рубрики: Соціологія сім'ї
Кл.слова (ненормовані):
дитинство -- особистісний розвиток -- ризики

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Казарина, В. В.
    Инновационная деятельность учителя как фактор преодоления личностно-профессиональных деформаций [Текст] / В. В. Казарина // Воспитание школьников. - 2011. - № 9. - С. 3-9. - Библиогр.: с. 9 . - ISSN 0130-0776
ББК 74.204
Рубрики: Педагогічна майстерність--Учителі--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
особистісний ріст -- інноваційна діяльність -- професіоналізм учителя


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Піроженко, Т.
    Особистісний потенціал дошкільника: умови розвитку в сучасному суспільстві [Текст] / Тамара Піроженко // Дошкільне виховання. - 2012. - № 1. - С. 8-15
ББК 74.100.55
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Творчі здібності
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- соціокультурний простір -- творчий потенціал
Анотація: В статті аналізуються психолого-педагогічні умови розвитку особистісного потенціалу сучасної дитини та креативності як його головної характеристики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Синичин, В.
    Експеримент у системі методичної роботи " Школи розвитку" [Текст] / Вікторія Синичин // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 5. - С. 9-17
ББК 74.204
Рубрики: Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
потенціал учнів -- апробація -- особистісний розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Онаць, О.
    Управління розвитком педагогічної культури вчителя [Текст] / Олена Онаць // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. - № 4. - С. 4-10. - Бібліогр.: с. 10
ББК 74.204
Рубрики: Вчитель--Педагогічна культура--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- особистісний підхід -- методологічна основа


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Голуб, Л.
    Шкільний методичний кабінет [Текст] / Лідія Голуб, Ніна Синяговська // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 4. - С. 6-9
ББК 74.204
Рубрики: Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
евристика -- особистісний підхід -- творча самореалізація


Дод.точки доступу:
Синяговська, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Добрянський, Ігор.
    Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу / Ігор Добрянський, Інга Кузнєцова // Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 51-58
ББК 74.480.65
Рубрики: Вища освіта--Освітні технології
Кл.слова (ненормовані):
адаптація першокурсників у ВНЗ -- гуманістичні стосунки -- суб'єкти навчального процесу -- активна життєва позиція -- складові психолого-педагогічного супроводу першокурсників -- гуманітарний характер навчального простору -- особистісний розвиток студентів -- професійний розвиток студентів
Анотація: У статті представлені складові психолого-педагогічного супроводу адаптації першокурсників ВНЗ на прикладі Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки, у якому ця проблема розглядається в контексті стратегічних завдань, передбачених концепцією його розвитку.


Дод.точки доступу:
Кузнєцова, Інга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шевченко, Н.
    Розвиток уявлень про категорію "смисл" у психологічній теорії діяльності / Н. Шевченко // Психологія і суспільство. - 2012. - № 1. - С. 82-88. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 88.3
Рубрики: Психологія--Теорія
Кл.слова (ненормовані):
смисл -- смисловий підхід -- особистісний смисл -- смислові утворення -- смислова установка -- смисловий конструкт -- операційні смисли -- смислова сфера особистості -- смислова реальність
Анотація: У статті проаналізовано розвиток уявлень про смисл на рівні категорійного аналізу в пояснювальному форматі психологічної теорії діяльності. Показано, що теоретична модель смислу як частина загальнопсихологічної теорії пройшла у своєму становленні низку етапів, які здійснили істотний вплив нарозвиток психологічної думки, - від постановки проблеми смислу як психологічної категорії, відокремлення відмінностей особистісного смислу від значень, розвитку ідей, пов’язаних із проблематикою смислотворення, до інтегрованого підходу до розв’язання проблеми смислу, спроб створити цілісну психологічну теорію смислу, розкрити та описати смислову природу психічного.





    Скулиш, Євген.
    Психологічні аспекти компетентності випускників академії [Текст] / Є. Скулиш, О. Охременко // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 108-117 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Юридична
Кл.слова (ненормовані):
неявні знання -- неформалізовані завдання -- професіоналізація -- особистісний стиль -- компетентність
Анотація: Аналізується системна складова освітнього процесу підготовки професіоналів нового типу. Розглядається проблема активації неявних знань під час виконання складових неформалізованих професійно спрямованих завдань. Неявні знання як складова професійної компетентності тлумачиться як передумова формування особистісного стилю професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Охременко, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Волошин, Оксана
    Деструктивні емоційні стани підлітків. Соціально-психологічні аспекти генези [Текст] / Оксана Волошин // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 20. - С. 4-6. - Бібліогр.: с. 6
ББК 88.8
Рубрики: Підлітковий вік--Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
деструктивна поведінка -- самоствердження -- особистісний чинник


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Олійник, І.
    Концептуальні засади сучасної здоров'язберігаючої школи [Текст] / Іван Олійник // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 5. - С. 70-77. - Бібліогр.: с. 77
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації
   Виховання--Здоровий спосіб життя

Кл.слова (ненормовані):
навчальний матеріал -- природні здібності -- особистісний розвиток -- здоров'язберігаючі засади
Анотація: Основна ідея реформування школи - розумне розвантаження учнів, зменшення обсягу навчального матеріалу, способів його представлення, зокрема інтеграції як міждисциплінової, так і блочної у межах сумісних предметів. Сучасне і перспективне розуміння якості освіти передбачає, що вона визначається не лише кількістю і якістю знань, але і якістю особистісного, психічного, фізичного, громадянського розвитку покоління.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Вебер, С. А.
    О механизме реализации личностных ресурсов старшеклассников через проектную деятельность [Текст] / С. А. Вебер // Воспитание школьников. - 2013. - № 1. - С. 16-23. - Библиогр.: с. 23 . - ISSN 0130-0776
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Проектна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- проети -- особистісний ресурс


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Рибачек, Тетяна
    Роль практичного психолога в системі роботи з обдарованими дітьми [Текст] / Тетяна Рибачек // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 10. - С. 8-11
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
   Дитяча психологія

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- особистісний підхід -- обдарованість


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)