Желіба, Олександр. Використання умовно-графічної наочності при вивченні історії України: дидактичні засади вивчення питання російсько-французької війни 1812 року у 9 класі [Текст] / Олександр Желіба> // Історія в школі. - 2013. - № 1. - С. 33-35 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія України--Методика викладання--Наочність Засоби навчання--Наочні--Уроки історії Кл.слова (ненормовані): ГРАФІКИ -- ТАБЛИЦІ -- ДІАГРАМИ -- СХЕМИ -- СТРІЧКА ЧАСУ Анотація: Метою статі є визначення дидактичних засад використання умовно-графічної наочності на прикладі вивчення російсько-французької війни 1812 року. |
Козленко, Олександр. Моделювання стрічки часу "Розвиток природничо-наукових знань" з використанням синхроністичної таблиці [Текст] / Олександр Козленко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 33-41 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Викладання природничих дисциплін у школі Кл.слова (ненормовані): Стрічка часу -- Синхроністична таблиця Анотація: Створення стрічки часу належить до традиційних прийомів формування хронічних уявлень. Робота із стрічою часу сприяє формуванню уявлення про лінійність часу та різні проміжки часу за допомогою графічних або просторових образів. У статті наведено приклади створення стрічок часу у вигляді реальних, графічних і вербальних моделей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Штааке, Джил. Як навчитися створювати таймлайн? [Текст] : поради учням / Джил Штааке> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 10. - С. 38-39 : фот. Рубрики: Педагогічна майстерність--Педагогічна творчість Кл.слова (ненормовані): візуалізація навчання -- хронологічний порядок -- стрічка часу Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Черепаха, Наталья. Восприятие литературных образов через призму цвета. Визуализация [Текст] / Наталья Черепаха> // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 12. - С. 56 Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Нестандартні уроки--Урок-дослідження Кл.слова (ненормовані): візуальні техніки -- кластери -- стрічка часу -- канали сприйняття -- педагогічні технології -- вніб 5 Анотація: Метод візуалізації навчальної інформації на уроках зарубіжної літератури.С Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |