Варецька, О. Сегментація персоналу: стратегічний вибір [Текст] / О. Варецька> // Україна: аспекти праці. - 2010. - N 8. - С. 36-43 Кл.слова (ненормовані): персонал -- ВДЕТН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бутенко, Н. В. Сегментація ринку товарів промислового призначення [Текст] / Н. В. Бутенко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 2. - С. 3-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Промислові товари--Ринки Кл.слова (ненормовані): ВДЕТН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Окунєва, Ольга. Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) [Текст] / О. Окунєва> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 21 (6 назв.) Рубрики: Внутрішній маркетинг Сегментація працівників Працівник--Ставлення до роботи Кл.слова (ненормовані): Внутрішній клієнт Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Прочан, А. О. Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень [Текст] / А. О. Прочан> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 152-155. - Бібліогр.: с. 154 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Туризм--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): туристичний оператор -- туристичний агент -- ринкова сегментація -- виробники туристичих послуг Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бодянський, Є. В. Виявлення змін у потоці відеоданих на основі аналізу багатовимірних часових рядів [Текст] / Є. В. Бодянський, С. В. Машталір> // Доповіді Національної академії наук України. - 2012. - № 11. - С. 30-33. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Комп'ютерна наука і технологія--Прикладна техніка--Обробка і перетворення образів Кл.слова (ненормовані): Сигнал багатовимірний -- Сегментація -- Процедура рекурентна -- Апроксимація стохастична Анотація: Запропоновано модель багатовимірних часових рядів, яка настроються, на базі модифікації алгоритму експоненційно зваженої стохастичної апроксимації для задачі пошуку змін у відеоданих. Дод.точки доступу: Машталір, С. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Петров, В. М. Противоречия парадоксального восприятия: поэзия - сегментация и семантика текстов [Текст] / В. М. Петров> // Мир психологии. - 2013. - № 1. - С. 105-126 : рис. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Психологія--Людина і світ--Сприйняття Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- сегментація -- оперативна пам'ять Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сулковський, Лукаш. Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств [Текст] / Л. Сулковський> // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 25-38. - Библиогр.: с. 38 (8 назв.) Рубрики: Сімейний бізнес--Польща Сімейне підприємство--Сегментація Бізнес--Сімейна спадкоємність Анотація: У статті аналізуються особливості та значення сімейного малого та середнього підприємництва в польській економіці. Такі висновки можна зробити на основі найбільшого, та досі єдиного національного дослідження у сфері МСП. Дослідження враховує постулати методологічної тріангуляції та використовує зразкові методи обзору, статистичний аналіз, також кількісні методи, такі як фокус-групи, вільно форматні та експертні інтерв'ю. |
Тарасов, І. Ю. Маркетингова макросегментація вкладників банків [Текст] / І. Ю. Тарасов> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223 : табл. - Бібліогр.: с. 222 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Банківська система--Депозити Кл.слова (ненормовані): депозитний ринок -- вкладник -- банк -- сегментація -- маркетингова діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шубин, А. А. Инструменты сценарной сегментации рынка продуктов быстрого приготовления [Текст] / А. А. Шубин, Т. Л. Митяева> // Економічний часопис - ХХІ. - 2013. - № 11/12. - С. 82-86 : рис., табл. - Библиогр.: с. 86 . - ISSN 1728-6220 Рубрики: Харчові продукти Кл.слова (ненормовані): моделювання -- інтегральна оцінка -- ринкова сегментація -- маркетинг -- продукти швидкого приготування -- динаміка споживання Дод.точки доступу: Митяева, Т. Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Зозульов, Олександр. АТІ-технологія динамічного таргетування [Текст] / О. Зозульов, Т. Царьова> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 50-59. - Библиогр.: с. 58 (19 назв.) Рубрики: Промисловий маркетинг STP-маркетинг Динамічна сегментація Анотація: В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку. Дод.точки доступу: Царьова, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шабельник, Тетяна. Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком [Текст] / Тетяна Шабельник> // Економіст. - 2014. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Фармацевтичний ринок--Управління Кл.слова (ненормовані): сегментація -- споживчі структури -- кінцевий споживач -- законодавство -- кон'юнктура Анотація: У статті сформульовано принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком та дано визначення категорії "маркетингово-орієнтоване управління фармацевтичним ринком" на підставі аналізу й узагальнення літературних джерел та існуючих принципів маркетингу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Yi-Fang, Yang Competition, market segmentation and financial performance: evidence from taiwanese auditing industry [Text] / Yang Yi-Fang, Yang Lee-Wen, Chen Yahn-Shir> // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - Р. 456-465 : форм., табл., рис. - Бібліогр.: 29 назв Рубрики: Аудит--Ринок аудиторських послуг--Конкуренція--Сегментація -- Фінансові показники--Тайвань (Китайська Республіка) Анотація: У статті досліджено вплив ринкової концентрації та фінансової успішності фірм-аудиторів на сегментацію ринку на Тайвані. Усі аудиторські компанії поділено на 4 групи: міжнародні, загальнонаціональні, регіональні та місцеві. Ніша міжнародних ринків є найменш концентрованою, але при цьому в ній найвища конкуренція та найбільш значні прибутки. Причина успіху міжнародних аудиторів на Тайвані багато в чому визначається тим, що саме ці фірми мають у наявності найкращий людський капітал, що дозволяє їм надавати послуги найвищої якості. Дод.точки доступу: Lee-Wen, Yang; Yahn-Shir, Chen Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Тимченко, Олена. Зарубіжний досвід сегментації податкових боржників та можливості його імплементації в Україні [Текст] / О. М. Тимченко> // Фінанси України. - 2019. - № 12. - С. 20-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Податковий борг--Сегментація--Зарубіжний досвід Анотація: Стаття узагальнює світовий досвід сегментації податкових боржників та розробляє рекомендації з його провадження в нашій країні. Автором узагальнено підходи до їх сегментації в країнах світу, досліджено показники, що слугують для оцінки ризиків непогашення податкового боргу, визначено стратегії, які застосовуються до боржників. Обгрунтовано засади сегментації останніх в Україні, доцільність створення автоматизованих кол-центрів для роботи з ними. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Практична соціологія для професіоналів медіа [Текст] : онлайн-курс на PROMETHEUS / ред. кол.: І. В. Бакушевич та ін.> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 4. - С. 5-71 : табл., фот. - Зміст: Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Олексій Погорелов, Ірина Лилик. Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / А. Федорченко. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження / М. Єнін. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Винославська. Як працювати з даними соціологічних досліджень / С. Солнцев. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Н. Харченко. Як працювати з даними соціологічних досліджень / В. Паніотто. Як працювати з даними соціологічних дослідждень / А. Шахдінарян. Як працювати з даними соціологічних досліджень / Т. Костюченко. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / С. Винославська. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані / І. Лилик, О. Погорелов. Робота з аудиторіїю. Відповідальність за правильно подані дані / О. Яшкіна. Рубрики: Маркетингові дослідження--Соціологічні дослідження Кл.слова (ненормовані): екзит-пол -- електронний рейтинг -- медіаспоживання -- соціальні мережі Анотація: Цей курс створений для фахівців медіа компаній журналістів, редакторів, дослідників. Його розробили дві фахові асоціації - "Українська Асоціація Маркетингу" та "Українська Асоціація Медіа Бізнесу". Мета курсу - навчити базовим інструментам вивчення аудиторії та покращити якість медіа контенту, зокрема в локальних ЗМІ. Дод.точки доступу: Лилик, І. В. \ред. кол\; Бакушевич, І. В. \ред.кол.\; Ян, Віктор \ред. кол.\; Дима, О. О. \ред. кол.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |