Ломова, Т. О. Психологічна програма навчально-розвивального тренінгу активізації розумової діяльності як засобу корекції агресивної поведінки [Текст] / Т. О. Ломова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 1. - С. 7-16 Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): агресивна поведінка -- психокорекція Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шевченко, М. Оптимізм замість агресивності [Текст] / Марина Шевченко> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 5. - С. 30-31. Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Моральне Психологія--Дитяча--Поведінка Кл.слова (ненормовані): агресивна поведінка -- позитивне мислення -- гіперактивні діти Анотація: Розв'язання проблем дитячої агресивності тісно пов'язане з формуванням позитивного мислення дошкільнят, їхнім соціально-моральним та емоційно-ціннісним розвитком. В статті подано розробку проекту формування позитивного мислення дітей, мета якого - спонукати дітей творчо підходити до розв'язання проблем; формувати у малят здатність бачити позитивні риси характеру; активізувати творчість дітей, спонукати їх до складання невеликих казкових історій з позиції позитивного світобачення; виховувати доброзичливість та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Перевозна, С. В. Робота з учнями девіантної поведінки (до педагогічної ради) / С. В. Перевозна> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 6. - С. 29-35 Рубрики: Виховання--Девіантна поведінка Соціальна педагогіка--Девіантна поведінка Кл.слова (ненормовані): злочинність -- антигромадянський вчинок -- причини злочинності -- дезадаптація -- агресивна поведінка -- поведінка учнів Анотація: В статті проаналізовано причини девіантної поведінки, подано програму щодо профілактики і корекції агресивної поведінки учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Баклакова, О. Э. Согласованность ролевых представлений супругов [Текст] / О. Э. Баклакова> // Вопросы психологии. - 2012. - № 1. - С. 63-74. - Библиогр.: с. 74 Рубрики: Психологія сім'ї Кл.слова (ненормовані): соціальна психологія -- психологічна роль -- агресивна поведінка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лойко, Л. С. Вплив акцентуацій характеру на розвиток агресивності у підлітків [Текст] / Л. С. Лойко, О. В. Шепіцина, Г. Б. Шульга> // Вісник. - 2012. - № 1. - С. 97-101. - Бібліогр.: с. 101 Рубрики: Психологія--Поведінка--Агресія Кл.слова (ненормовані): агресивна поведінка -- психодіагностика -- акцентуйовані риси характеру Дод.точки доступу: Шепіцина, О. В.; Шульга, Г. Б. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Зінченко, Н. Агресія та насильство / Н. Зінченко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 1. - С. 37-38 Рубрики: Психічні стани та явища Психологія--Вікова--Підлітковий вік Соціальна педагогіка--Розвиток і формування особистості Кл.слова (ненормовані): поведінка -- агресивна поведінка -- конфлікти -- агресор -- жертва Анотація: В статті розкрито причини агресивної поведінки дітей і підлітків. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гачкало, С. Причини агресивності в підлітків / С. Гачкало> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 3. - С. 35-36 Рубрики: Психічні стани та явища Психологія--Вікова--Підлітковий вік Кл.слова (ненормовані): агресія -- підліток -- агресивна поведінка Анотація: В статті досліджуються рівневі, структурні характеристики агресивності, форми її прояву в ситуаціях соціальної колізії, запропоновано методи та принципи корекції поведінки підлітків у конфліктних ситуаціях. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Яланська, Світлана "Я навчу тебе не битися". Формування ненасильницької моделі поведінки учнів [Текст] / Світлана Яланська> // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 15/16. - С. 39-40 Рубрики: Девіантна поведінка--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): агресивна поведінка -- девіантна -- профілактика Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шевченко, О. О. Специфіка роботи з підлітками, які виявляють агресію : (тренінгове заняття для класних керівників) / О. О. Шевченко> // Виховна робота в школі : наук.-метод. журн. - 2015. - № 6(Черв.). - С. 32-38 Рубрики: Соціальна педагогіка--Тренінги, заняття, семінари Виховні заходи--Психологія Кл.слова (ненормовані): підліткова агресія -- агресивність -- агресивна поведінка -- агресивна дитина Анотація: Захід розроблений з метою розглянути особливості проявів підліткової агресії; надати психолого-педагогічну допомогу класному керівнику в роботі з підлітками, які виявляють агресію. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Борисова, В. Проблема агресії у дітей підліткового віку [Текст] / В. Борисова, Л. П. Шкребтієнко> // Вісник. - 2015. - № 2. - С. 58-60. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Психологія--Агресія--Діти Кл.слова (ненормовані): позитивна агресивність -- негативна агресивність -- агресивна поведінка Дод.точки доступу: Шкребтієнко, Л. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Вечірко, Наталія. Профілактика насильницької, жорстокої й агресивної поведінки [Текст] : заняття з елементами тренінгу / Н. Вечірко> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 9/10. - С. 16-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- агресивна поведінка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Веленко, Алла. Конфлікт і психологічне благополуччя [Текст] : заняття для підлітків / А. Веленко> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 15/16. - С. 4-6 : іл. - Зміст: [вірш про конфлікт між людьми] / Джалаледдин Руми. Алгоритм дій учасників конфлікту
Кл.слова (ненормовані): конфлікти у підлітків -- психічне здоров'я -- агресивна поведінка -- пасивна поведінка -- вніб 3 Анотація: Пропонується для ознайомлення авторська розробка заняття з елементами тренінгу про вплив конфліктів на психологічне благополуччя людини. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Новікова, Неоніла. Подолання агресивної поведінки підлітків [Текст] : корекційно-розвивальна програма / Н. Новікова> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 7/8. - С. 21-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- агресивна поведінка Анотація: Активна поведінка підлітків - це сукупність деструктивних дій і вчинків. Формування мотиву агресивної поведінки починається з виникнення в підлітків певних негативних станів - досади, образи, злості, обурення, гніву, люті тощо. Переживання цих станів призводить до виникнення потреби усунути психічне напруження, розрадити його. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Четверікова, Наталія. Глинотерапія [Текст] : робота з першокласниками, які мають труднощі з адаптацією, що виявляються в агресивній поведінці / Наталія Четверікова> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 17/18. - С. 14-18 : рис.
Кл.слова (ненормовані): психотерапія -- психологічна корекція -- арт- терапія -- агресивна поведінка -- вніб 3 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Єфремова, Г. Л. Причини та наслідки шкільного булінгу [Текст] : поради психолога / Г. Л. Єфремова> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 1. - С. 37-42 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Насильство--Психологічні проблеми--Аналіз Булінг--Шкільний булінг--Дитяча психологія Неповнолітні--Протиправна поведінка--Профілактика--Україна Кл.слова (ненормовані): агресивна поведінка -- девіантна поведінка -- жорстокі ігри -- соціально-психологічна книза -- асоціальна поведінка -- суїцидальні думки -- булі-агресори -- аутичне відхилення Анотація: Проблема шкільного булінгу вимагає системного й комплексного розгляду її як суспільно багатоаспектного явища. Саме тому й підхід до її розв'язання повинен бути системним і комплексним. Ця проблема вимагає залучення до її вирішення не тільки вчителів, фахівцівпсихологічної служби школи, батьків, громадськості, засобів масової інформації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кириленко, Валентина. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів [Текст] / Валентина Кириленко> // Початкова школа. - 2018. - № 1. - С. 54-56. Рубрики: Психологія--Консультативна Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- агресивна поведінка -- психологічні методи корекції -- первенції агресивної поведінки Анотація: Мета статті - демонстрація ефективних і воднораз, простих психологічних та педагогічних методів корекції та первенції агресивної поведінки. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Єфремова, Г. Л. Профілактика насильства в сім'ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі / Г. Л. Єфремова> // Виховна робота в школі. - 2018. - № 6. - С. 11-46 Рубрики: Виховання--Превентивне Психологія--Корекційна робота Кл.слова (ненормовані): насильство в сім'ї -- сімейне насильство -- дитяча жорстокість -- види насильства -- причини насильства -- теорії насильства -- агресивна поведінка -- фрустрація -- фізичне насильство -- сексуальне насильство -- психологічне насильство -- батьківські обов'язки -- неблагополучні сім'ї -- фактори ризику насильства -- шкільне насильство -- насильницька поведінка -- шкільний булінг -- види булінгу -- агресор -- жертва Анотація: Репрезентовано різні теорії до розуміння поняття насильства, ознайомлено з видами насильства над дітьми в сім’ї, розкрито фактори ризику насилля над дитиною в сім’ї, висвітлено вплив сімейного насильства на особистісний розвиток дитини, з’ясовано чинники виникнення насильницької поведінки, подано рекомендації з профілактики шкільного насильства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Побачити, як у дзеркалі [стан здоров'я та поведінку школярів] [Текст] / підгот. Максим Короденко> // Освіта України. - 2019. - 3 черв. (№ 22). - С. 8-9 : фот. Рубрики: Здоров'я дітей--Школярі Соціальна поведінка--Школярі Кл.слова (ненормовані): споживання алкоголю -- паління -- агресивна поведінка -- знущання -- булінг -- жорстокість -- насилля Анотація: Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) оприлюднив результати дослідження "Соціальна обумовленість та показники здоров'я підлітків і молоді в Україні". Нове соціологічне опитування надає детальні статистичні дані щодо стану здоров'я дітей шкільного віку і впливу різних соціальних чинників на їхні самопочуття й моделі поведінки. Дод.точки доступу: Короденко, Максим \підгот.\ |
Кучеренко, Лариса. Розвиток емоційного інтелекту для психологічного комфорту учнів у позаурочних та позашкільних заходах [Текст] / Лариса Кучеренко> // Початкова школа. - 2019. - № 5. - С. 49-50. Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- психологічний комфорт -- позашкільні заходи -- емоції -- агресивна поведінка -- емоційна нестабільність -- негативні емоції -- молодші школярі Анотація: У статті розповідається про розвиток емоційного інтелекту в учнів молодших класів під час позашкільних заходів. Основне завдання у формуванні й розвитку емоційного інтелекту концентрується у зменшенні впливу на людину саме негативних емоцій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бєляєва, Олена. Булінг зсередини: причини та наслідки [Текст] / Олена Бєляєва> // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 1. - С. 12-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): шкільний булінг -- агресивна поведінка -- вніб 3 Анотація: Запобігання та профілактика випадків шкільного насильства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |