Штепа, О.
    Ферма на березі Онтаріо. Агромаркетинг: як обійтися без посередників [Текст] / О. Штепа // Пропозиція. - 2012. - № 6. - С. 42 - 45
ББК 42.34
Рубрики: Фермерство Канади--Види маркетингої діяльності--Безпека екологічна-- Овочівництво--Канада
Анотація: Нововведення канадських фермерів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Нехай, В. В.
    Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу [Текст] / В. В. Нехай // Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка АПК--Маркетингова діяльність аграрних підприємств--Агромаркетинг
   Сільськогосподарська техніка--Ринок

   Маркетинг--Підприємства АПК

   Машинобудування--Підприємства--Маркетингова стратегія

Кл.слова (ненормовані):
Управління ринком -- Збут -- Машинобудування сільськогосподарське -- Інформаційне забезпечення -- Потенційний покупець
Анотація: Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Виокремлено питання які турбують потенційних покупців техніки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кондратюк, Д. М.
    Еволюція наукових підходів до трактування дефініцій "маркетинг" та "агромаркетинг" [Текст] / Д. М. Кондратюк // Вісник. - 2015. - № 3. - С. 43-46. - Бібліогр.: с. 46
Рубрики: Маркетинг
   Аграрна політика

   Аграрні підприємства

Кл.слова (ненормовані):
ВИРОБНИК -- СПОЖИВАЧ -- ВЧЕННЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Hranovska, V. H.
    Geomarketing in the system of managing selling activities of agrarian enterprises [Текст] / V. H. Hranovska // Економіка АПК. - 2017. - № 1. - С. 37-44 : рис. - англ. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрний ринок--Маркетингова діяльність--Україна
Кл.слова (ненормовані):
аграрні підприємства -- агромаркетинг -- система управління
Анотація: Визначено роль та місце геомаркетингу в системі управління аграрними підприємствами. Доведено, що при реалізації збутової політики аграрними підприємствами існує об'єктивна потреба в управлінні просторово розрізненими об'єктами, одержанні інформації про конкурентне середовище, споживачів і ринки збуту й інфраструктуру території. Використання просторових даних дає змогу оперативно вирішити поставлені завдання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)