Штепа, О. Ферма на березі Онтаріо. Агромаркетинг: як обійтися без посередників [Текст] / О. Штепа> // Пропозиція. - 2012. - № 6. - С. 42 - 45 Рубрики: Фермерство Канади--Види маркетингої діяльності--Безпека екологічна-- Овочівництво--Канада Анотація: Нововведення канадських фермерів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Нехай, В. В. Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу [Текст] / В. В. Нехай> // Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка АПК--Маркетингова діяльність аграрних підприємств--Агромаркетинг Сільськогосподарська техніка--Ринок Маркетинг--Підприємства АПК Машинобудування--Підприємства--Маркетингова стратегія Кл.слова (ненормовані): Управління ринком -- Збут -- Машинобудування сільськогосподарське -- Інформаційне забезпечення -- Потенційний покупець Анотація: Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Виокремлено питання які турбують потенційних покупців техніки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кондратюк, Д. М. Еволюція наукових підходів до трактування дефініцій "маркетинг" та "агромаркетинг" [Текст] / Д. М. Кондратюк> // Вісник. - 2015. - № 3. - С. 43-46. - Бібліогр.: с. 46 Рубрики: Маркетинг Аграрна політика Аграрні підприємства Кл.слова (ненормовані): ВИРОБНИК -- СПОЖИВАЧ -- ВЧЕННЯ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Hranovska, V. H. Geomarketing in the system of managing selling activities of agrarian enterprises [Текст] / V. H. Hranovska> // Економіка АПК. - 2017. - № 1. - С. 37-44 : рис. - англ. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аграрний ринок--Маркетингова діяльність--Україна Кл.слова (ненормовані): аграрні підприємства -- агромаркетинг -- система управління Анотація: Визначено роль та місце геомаркетингу в системі управління аграрними підприємствами. Доведено, що при реалізації збутової політики аграрними підприємствами існує об'єктивна потреба в управлінні просторово розрізненими об'єктами, одержанні інформації про конкурентне середовище, споживачів і ринки збуту й інфраструктуру території. Використання просторових даних дає змогу оперативно вирішити поставлені завдання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |