Чернышова, М. В.
    Обучение профессиональному речевому общению (английский язык, система профессиональной переподготовки педагогических кадров) [Текст] / М. В. Чернышова // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 11. - С. 35-40. - Библиогр.: с. 39 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Викладання навчальних предметів на курсах і в спеціальних школах для дорослих
Кл.слова (ненормовані):
дидактичне мовлення -- аутентичність -- адаптованість мовлення вчителя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Кочерга, О.
    Психофізіологічні особливості діяльності учениць початкової школи [Текст] / О. Кочерга // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 12-17
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
сугестивність -- адаптованість -- альтруїзм

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Погорілий, В.
    Тестування зернових сівалок: адаптованість до систем обробітку грунту [Текст] / В. Погорілий // Техніка і технології АПК. - 2014. - № 4. - С. 25-30. - Бібліогр.: с.29-30
ББК 40.72
Рубрики: Сільськогосподарська техніка--Сівалки зернові--Тестування
Анотація: Проведено дослідження ефективності трьох зернових сівалок з різними типами сошникових груп під час сівби озимої пшениці в чотирьох системах обробітку грунту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Погорілий, В.
    Агрегати для загортання сидератів та рослинних решток. Результати тестувань [Текст] / В. Погорілий // Техніка і технології АПК. - 2014. - № 8. - С. 7-11. - Бібліогр.: с.10-11
ББК 40.72
Рубрики: Грунтообробні знаряддя--Агрегати для загортання сидератів та рослинних решток--Адаптованість
Анотація: У статті наведені узагальнені тенденції розвитку дискових знарядь. Запропонований комплексний критерій оцінки якості їх роботи та експериментально визначена агротехнічна ефективність на підставі показника адаптованості типу робочого органу до роботи на полі із значною кількістю рослинних решток.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Миронюк, Ганна.
    Запровадження державно-громадського управління. Теоретичні основи та практична реалізація в школі [Текст] / Г. Миронюк // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 80-86 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Основні принципи діяльності органів громадсько-державного управління ; Методи співпраці з шефськими організаціями
Рубрики: Загальноосвітні школи--Державно-громадське управління
Кл.слова (ненормовані):
науковість -- відкритість -- гуманізм -- адаптованість -- толерантність -- динамізм -- професіоналізм -- цілеспрямованість -- органи учнівського самоврядування -- пікувальна рада -- програма добротворення -- профспілковий комітет -- батьківський комітет
Анотація: Державно-громадське управління освітнім закладом є вимогою сьогодення, тому потребує сучасного підходу до реалізації запланованого, спрямованого на забезпечення якісної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)