Степашко, Володимир. Морально-етичні засади інноваційної освітньо-наукової діяльності [Текст] / Володимир Степашко> // Університет. - 2011. - № 5. - С. 84-88. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Наука--Етика--Вчені--Україна Кл.слова (ненормовані): академічна свобода -- моральна відповідальність -- кодекс етики -- кодекс честі вченого Анотація: У статті висвітлено морально-етичні засади освітньо-наукової діяльності як головної умови формування індивідуальної свідомості та соціальної відповідальності вченого. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хоружа, Людмила. Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи / Л. Хоружа> // Вища школа. - 2015. - №6. - С. 9-19 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Професійна компетентність викладача Кл.слова (ненормовані): наукова етика -- етичні норми -- етичні принципи -- наукова діяльність викладача -- етичний кодекс ученого -- академічна свобода Анотація: У статті розглядаються нормативні основи наукової етики викладача вищої школи в умовах академічних свобод та автономії. Проаналізовані положення Етичного кодексу вченого України, визначені етичні принципи наукової діяльності викладача у різних сферах: наукового знання, наукового співтовариства, соціальної та екзистенційної свободи і відповідальності. Подано результати соціологічного опитування викладачів щодо їхньої обізнаності зі стандартами наукової етики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тицька, Яна. "Академічна доброчесність" та "академічна відповідальність" у забезпеченні якості освіти [Текст] / Яна Тицька> // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 11. - С. 192-195. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Академічна доброчесність Кл.слова (ненормовані): заходи відповідальності -- академічна свобода -- автономність закладу вищої освіти Анотація: У статті здійснено аналіз окремих положень оновленого законодавства, що регулює сферу освіти загалом і вищої освіти зокрема. Акцентується увага на основних новелах забезпечення якості освіти шляхом визначення понять "академічна доброчесність" та "академічна відповідальність". Окремо наголошується на недоліках правового регулювання визначення й застосування інституту "академічна відповідальність" як форми забезпечення "академічної доброчесності". Сформульовано основні напрями (заходи) щодо забезпечення академічної свободи та академічної доброчесності в рамках покращення якості освітнього процесу закладів вищої освіти в Україні. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Закон України "Про освіту" про те, що можуть і повинні робити вчителі [Текст] / матеріал підгот. Анастасія Затворницька> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 1 (січ.). - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагоги--Правовий захист--Україна Кл.слова (ненормовані): права людини -- академічна свобода -- підвищення кваліфікації -- освітні програми -- відпустки -- умови праці -- освітній процес Дод.точки доступу: Затворницька, Анастасія \підгот.\ |