Мазуренко, Т. Інтернет, як засіб набуття електронної демократії, впровадження електронного уряду в умовах глобалізації [Текст] / Тетяна Мазуренко> // Університет. - 2011. - № 3. - С. 60-68. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Громадянське суспільство--Інтернет--Електронне врядування--Глобалізація Кл.слова (ненормовані): киберпростір -- транснаціональні корпорації -- інтерактивність -- електронний уряд -- соціальні мережі -- дистанційні засоби масової інформації -- самоврядування громадян -- суспільні посередники -- активна життєва позиція -- традиційні групи інтересів -- соціальний контекст -- суверенітет національних держав -- інформаційна епоха -- мереживі структури Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Добрянський, Ігор. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу / Ігор Добрянський, Інга Кузнєцова> // Вища школа. - 2012. - № 3. - С. 51-58 Рубрики: Вища освіта--Освітні технології Кл.слова (ненормовані): адаптація першокурсників у ВНЗ -- гуманістичні стосунки -- суб'єкти навчального процесу -- активна життєва позиція -- складові психолого-педагогічного супроводу першокурсників -- гуманітарний характер навчального простору -- особистісний розвиток студентів -- професійний розвиток студентів Анотація: У статті представлені складові психолого-педагогічного супроводу адаптації першокурсників ВНЗ на прикладі Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки, у якому ця проблема розглядається в контексті стратегічних завдань, передбачених концепцією його розвитку. Дод.точки доступу: Кузнєцова, Інга Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Білокінь, Н. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти [Текст] / Наталія Білокінь> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 50-52 Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): еврестична бесіда -- гронування -- ПРЕС -- випереджувальні завдання -- "Редактор" -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексія -- активна життєва позиція Анотація: У статті представлено інтегрований урок (спарений) засвоєння нових знань у 7 класі. Акцентується на особливостях структури цього типу уроку, доцільному доборі відповідних методів, прийомів, форм, засобів навчання, які створюють оптимальні умови для опанування узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності семикласників як визначального засобу формування їхньої морфологічної компетентності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Биконь, Т. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти [Текст] / Тетяна Биконь> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 45-49. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): суб'єктивний досвід -- стилістичне дослідження -- випереджувальні завдання -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексивна діяльність -- самонавчання -- саморозвиток -- активна життєва позиція -- морфологія Анотація: У статті пропонуються інтегровані уроки засвоєння нових знань у 6 класі. У методичних розробках конкретизуються методичні підходи використання розвивальних можливостей узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності шестикласників як ефективного засобу формування їхньої морфологічної компетентності, активної життєвої позиції. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |