Дембіцький, Сергій.
    Вступ до проблематики досліджень змішаного типу [Текст] / Сергій Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 143-163 : табл. - Бібліогр.: с. 162-163
Рубрики: Соціологічні дослідження--Дослідження змішаного типу
Кл.слова (ненормовані):
валідність -- дослідницький дизайн -- збирання даних -- аналіз даних
Анотація: Розглядається проблематика досліджень змішаного типу, які є найпізнішим підходом у рамках емпіричної соціології й покликані знайти продуктивні шляхи інтеграції якісного та кількісного дослідницьких підходів. Розглянуто перспективи концептуалізації досліджень змішаного типу (перспектива методів, методологічна перспектива, парадигмальна перспектива, перспектива практики). Описано дві типології дослідницьких дизайнів. Проаналізовано проблему валідності в соціологічному дослідженні з опорою як на кількісну, так і на якісну традицію.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Яковлєв, Георгій.
    Комплексно про процес планування закупівель [Текст] / Георгій Яковлєв // Радник в сфері державних закупівель. - 2018. - № 11. - С. 31-35 : рис.
Рубрики: Закупівля--Планування
Кл.слова (ненормовані):
про користь планування -- основні завдання планування закупівель -- регулювання планування -- бізнес-процеси -- планування як бізнес-процес -- аналіз даних -- некоректні пункти плану на bi.prozorro.org -- зведені таблиці -- "куб витрат"як інструмент планування


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Проскурніна, Надія.
    Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [Текст] / Надія Проскурніна // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2020. - № 4. - С. 129-140 : іл. - Бібліогр.: с. 138-140
УДК
Рубрики: Штучний інтелект--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
персоналізація споживачів -- машинне навчання -- функції маркетингу -- генерація контенту -- трансформаційні процеси -- аналіз даних -- бізнес-прогнозування -- чат-боти -- роздрібна торгівля
Анотація: Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)