37.091.21
К 90


    Кулик , Наталія.
    Журнал для асистента [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. - 2016. - 15серп.(№ 32). - С. 14
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Документи--Оформлення

Кл.слова (ненормовані):
асистент учителя -- шкільна документація
Анотація: 18 липня 2012 року до Переліку посад педагогічних і науково-педагогічних працівників була введена посада асистента вчителя. У МОН обговорили єдину форму шкільної документації в інклюзивних класах. Дискусія точилася навколо того, яким має бути журнал асистента вчителя, і чи потрібен він узагалі - як окрема одиниця шкільної документації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Луценко, І.
    Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні [Текст] / Інна Луценко // Початкова школа. - 2017. - № 3. - С. 53-56. - Бібліогр.: 9 назв.
УДК
Рубрики: Педагогіка--Законодавчі матеріали
   Педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- асистент учителя -- індивідуальна програма розвитку
Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Золотухіна, Тетяна.
    Інклюзивна освіта: "головний біль" чи перевага для школи? [Текст] / Тетяна Золотухіна // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 12. - С. 80-86 : рис.
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
асистент учителя -- корекційні педагоги
Анотація: В статті йдеться не тільки про проблеми організації інклюзії у школах, на які варто звернути увагу державі, а й дає поради своїм колегам-адміністраторам та учителям, щоб мінімізувати їхні зусилля щодо огранізації освітнього процесу для дітей з ООП.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)