Корінець, Р. Я. Про діяльність асоціації оптових ринків сільськогосподарської продукції [Текст] / Р. Я. Корінець> // Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 75-82. - Бібліогр. в прим. Рубрики: Аграрний сектор--Державне регулювання--Україна Економіка торгівлі--Гуртова торгівля Продовольчі товари України--Ринок Кл.слова (ненормовані): Аграрна політика -- Продукти харчування -- Асортимент продукції Анотація: Проведено аналіз законодавства України, мети, напрямів діяльності та цінностей Світового союзу оптових продовольчих ринків, розроблено пропозиції щодо удосконалення механізмів створення й діяльності асоціацій оптових ринків сільськогосподарської продукції як саморегулівної організації оптового ринку сільськогосподарської продукції України. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Крайнюченко, О. Ф. Методичні підходи щодо оцінювання параметрів товарної номенклатури та асортименту продукції [Текст] / О. Ф. Крайнюченко, І. М. Фещенко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 72-74 (№8). - Бібліогр.: с. 74 Рубрики: --Маркетинг Кл.слова (ненормовані): асортимент продукції -- номенклатура продукції -- підприємство -- конкурентоспроможність Дод.точки доступу: Фещенко, І. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Дзюба, С. Г. Систематика видів продукції підприємств [Текст] / С. Г. Дзюба> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2013. - № 4. - С. 176-187 : табл. - Бібліогр.: с. 185-187 Рубрики: Підприємства--Продукція Кл.слова (ненормовані): критерії систематики видів продукції -- номенклатура продукції -- асортимент продукції -- життєвий цикл продукції Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Голованова, Майя. Інтеграція України до європейського ринку органічної замороженої продукції [Текст] / Майя Голованова, Зоя Каменєва, Валерія Хижа> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 21-33 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 33 Рубрики: Ринок замороженої продукції--Інтеграція--Європейський ринок Міжнародна торгівля--Україна--Європейський Союз (ЄС) Кл.слова (ненормовані): заморожені овочі -- споживчий ринок -- асортимент продукції -- веганські страви Анотація: Ринок органічних продуктів харчування є і залишається привабливим сегментом як для виробників, так і для ритейлу. Зрушення, викликані споживачами, надають виробникам і роздрібним торговцям можливість перезавантажити себе і змінити ринкове середовище відповідно до викликів сучасності. Нові органічні продукти повинні відповідати запитам й очікуванням клієнта, приносити йому відповідне задоволення та вигоду. Авторки статті розповідають про інтеграцію України до європейського ринку органічної замороженої продукції і стверджують, що основні тенденції даної галузі сприяють змінам в напрямку більш корисного й стійкого майбутнього серед продуктів харчування. Дод.точки доступу: Каменєва, Зоя; Хижа, Валерія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Терренс Коул Як виробникам і ритейлерам підготуватися до стабілізації після COVID-19 [Текст] / Терренс Коул> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 7-9 Рубрики: Маркетинг--Антикризове управління Коронавірус (COVID-19)--Інфекційні хвороби--Пандемії Кл.слова (ненормовані): оптові закупівлі -- асортимент продукції -- ціноутворення -- конкуренція Анотація: З розвитком кризи, пов'язаної з Covid-19, FMCG компанії зіштовхнулися з різноманітними викликами, головний з яких - забезпечення доступності товару на полиці та ефективне антикризове управління ланцюгом постачання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |