Эта удивительная НеКонференция : новый формат [Текст]> // Библиотечное дело. - 2012. - № 2. - С. 18-20 : фото. - Библиогр.: с. 20 . - ISSN 1727-4893 Рубрики: Бібліотечна справа Інноваційна діяльність Росія Кл.слова (ненормовані): інтенет-конференція -- сучасна бібліотека -- блогери Анотація: Про інтернет-конференцію блогерів на порталі бібліотечної асамблеї Урала. Все экземпляры списаны |
Таламанчук, Ксенія. Підспівувати хором. Берегти державу будуть не працівники СБУ, а громадяни. власним мовчанням [Текст] / Ксенія Таламанчук> // Закон i бiзнес. - 2020. - № 3. - С. 1, 3 : фот. Рубрики: Медійна продукція--Безпека держави--Органи державної безпеки Кл.слова (ненормовані): гаранти безпеки -- блогери -- журналісти -- обороноздатність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Крикуненко, Ирина. Работа на камеру [Текст] / Ирина Крикуненко> // Новое время страны. - 2021. - № 12. - С. 42-46 : ілюстр. Рубрики: Засоби масової комунікації--Інтернет Соціальні мережі--Блогерство Кл.слова (ненормовані): блогери -- блоги -- вніб 5 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Khomenko, Liliya. Influencer marketing in blood service facilities [Текст] / L. Khomenko, L. Saher> // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 1. - С. 161-170 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова (ненормовані): інфлюенс-маркетинг -- маркетинг впливу -- блоги -- блогери -- служба крові -- маркетингові комунікації -- маркетингові інструменти -- управління маркетингом Анотація: Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України. Дод.точки доступу: Saher, Liudmyla Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |