Hsu, Y.-L.
    The efficacy of online group buying websites in travel industry marketing: the case of groupon.com [Text] / Y.-L. Hsu, K. -Y. Chen, Y. -S. Ting // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 7. - P519-527 : табл. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 65.43
Рубрики: Економіка туризму--Туристичний маркетинг--Вебсайти групової закупівлі
Анотація: У статті досліджено ефективність ''Groupon'' як маркетингового майданчика для індустрії туризму. Туристичні фірми продають свої послуги на ''Groupon'' у секції ''Getaway''. У якості нового маркетингового онлайн-майданчика це може бути можливістю для турфірм підняти рівень продажів, збільшити свою частку на ринку та підвищити конкурентоспроможність. Важливо визначити, наскільки корисний цей сайт групової закупівлі для турфірм, через оцінювання його принципів дії та прогнозованих вартості, збитків та прибутків.


Дод.точки доступу:
Chen, K.-Y.; Ting, Y.-S.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ржеуський, Антоній.
    Електронні інформаційні ресурси бібліотек класичних університетів України [Текст] / Антоній Ржеуський, Наталія Купанець // Вісник Книжкової палати. - 2023. - № 3. - С. 35-42 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Наукові бібліотеки--Інтернет-технології--Інновації
   Бібліотечна справа--Інформаційні ресурси

   Бібліотеки--Електронні інформаційні ресурси

   Бібліотеки вищих навчальних закладів України--Інформаційні технології

   Бібліотечна справа--Обслуговування користувачів

Кл.слова (ненормовані):
бібліотеки університетів -- карантинні обмеження -- воєнний стан -- інформаційні ресурси -- вебсайти -- соцмережі -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Купанець, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)