Курило, Л. В.
    Контроль та оцінювання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови [Текст] / Л. В. Курило // Іноземні мови. - 2013. - № 4. - С. 29-34. - Бібліогр.: с. 34 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
критерії -- взаємоконтроль -- шкала оцінювання
Анотація: У статті досліджуються питання контролю й оцінювання професійно орієнтованого академічного і наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови. Визначено критерії оцінювання академічних письмових текстів; обгрунтовано використання додаткових параметрів для оцінювання професійно-орієнтованого наукового писемного мовлення. Запропоновано вирішення проблеми реалізації само- і взаємоконтролю та контролю з боку викладача у процесі навчання наукового писемного мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Стельмах, Діана Олександрівна.
    Взаємоконтроль сформованості компетентності в монологічному мовленні майбутніх учителів англійської мови [Текст] / Д. О. Стельмах // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 32-35
Рубрики: Вища освіта--Англійська мова--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
взаємоконтроль -- компетентність в монологічному мовленні -- майбутні учителі
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність використання взаємоконтролю для перевірки сформованості компетентності в монологічному мовленні студентів першого курсу, майбутніх учителів. Визначено поняття взаємоконтролю, охарактеризовано переваги та труднощі впровадження його у освітній процес, розглянуто види та форми взаємоконтролю, запропоновано етапи організації цього контролю для перевірки сформованості компетентності в монологічному мовленні на першому курсі підготовки майбутніх учителів. Взаємоконтроль компетентності в монологічному мовленні - вид контролю, спрямований на взаємні перевірку, аналіз, корекцію та оцінку сформованості компетентності в монологічному мовленні. До основних труднощів використання взаємоконтролю для перевірки сформованості компетентності в монологічному мовленні належать об'ємність монологічних висловлювання, широкий спектр критеріїв оцінювання, несформованість умінь здійснення взаємокотролю, а також недостатньо розвинені індивідуально-психологічні особливості студентів. Перевагами є: додаткове тренування в спілкуванні, розуміння критеріїв оцінювання монологів, скорочення часу на контроль з боку викладача та охоплення всіх студентів, розвиток вмінь самоконтролю та професійних умінь. Основними видами взаємоконтролю компетентності в монологічному мовленні на першому курсі є поточний та рубіжний взаємоконтроль, який може здійснюватись у парній чи груповій формах з усним чи письмовим відгуком перевіряючого (перевіряючих). Впровадження взаємоконтролю в освітній процес передбачає три етапи: підготовчий, на якому відбувається ознайомлення студентів з видами, формами, засобами, прийомами взаємоконтролю, типами монологів, критеріями їх оцінювання та тренування у його здійсненні; основний, що передбачає практику у здійсненні взаємоконтролю компетентності в монологічному мовленні; завершальний, де відбувається обговорення проведеного взаємоконтролю.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)