67
Д 67


    Донченко, Ю.
    Характеристика избирательной системы и демократических институтов в Украине [Текст] / Юрий Донченко // Вісник Центральної виборчої комісії. - 2011. - № 1. - С. 24-30
ББК 67
Рубрики: Виборча система--Україна
Кл.слова (ненормовані):
вибори -- політичний режим -- виборча кампанія -- демократичні інститути

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Сліпецька, Юлія.
    Електоральні розмежування як основа формування соціополітичного поділу на територіальній основі в Україні [Текст] / Ю.Сліпецька // Освіта регіону: політологія, психологія, комунікації. - 2010. - № 3. - С. 84-92 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67.300.536
Рубрики: Політика--Вибори--Електоральний вибір--Дослідження--Україна, 2004, 2010
Кл.слова (ненормовані):
електоральний пояс -- виборча кампанія
Анотація: Здійснено аналіз перебігу президентських виборчих кампаній 2004 та 2010 років, що дав змогу побачити становлення регіонального поділу в електоральних преференціях жителів західних, центральних, а також південно-східних областей України.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Поліщук, Аліса.
    Американські виборчі тенденції [Текст] / Аліса Поліщук // День. - 2020. - 7-8 лют. (№ 22/23). - С. 5 : фот.
Рубрики: Внутрішня політика--США
   Політичні кампанії--Вибори

   Президентські вибори--США

   Вибори і засоби масової комунікації

Кл.слова (ненормовані):
демократи і республіканці -- політичні партії США -- праймеріз -- кандидати -- виборча кампанія
Анотація: Внутрішньополітична ситуація в США напередодні загальних президентських виборів 2020 року.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Стегній, Олександр.
    Публічний простір достовірності соціологічного знання: case "електоральні дослідження" / Олександр Стегній // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - № 3. - С. 13-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вибори--Електоральні дослідження--Достовірність соціологічних даних
Кл.слова (ненормовані):
електоральні агенти -- маркери недостовірних даних -- псевдосоціологи -- виборча кампанія
Анотація: У статті аналізуються особливості циркуляції соціологічних даних у публічному просторі періоду виборчої кампанії. Основними компонентами такого простору у випадку проведення електоральних соціологічних досліджень виступають передусім політичні учасники виборів, виборці та аґенти електорального процесу — професійні групи, корпоративні інтереси яких безпосередньо пов’язані з активним впливом на виборчий процес. Соціологи також можуть розглядатися як аґенти електорального процесу, коли до фахівців з електоральної соціології активно долучаються маніпулятори без належної професійної підготовки та професійних публікацій. У публічному просторі періоду виборчих перегонів основною формою соціологічного знання виступає емпіричне соціологічне дослідження, а його зміст зводиться насамперед до вимірювання політичних рейтинґів. Електоральні дослідження слугують кейсом поєднання теоретичної та емпіричної складових соціологічного знання, професійного та публічного його вимірів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)