67 Д 67 Донченко, Ю. Характеристика избирательной системы и демократических институтов в Украине [Текст] / Юрий Донченко> // Вісник Центральної виборчої комісії. - 2011. - № 1. - С. 24-30 Рубрики: Виборча система--Україна Кл.слова (ненормовані): вибори -- політичний режим -- виборча кампанія -- демократичні інститути Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сліпецька, Юлія. Електоральні розмежування як основа формування соціополітичного поділу на територіальній основі в Україні [Текст] / Ю.Сліпецька> // Освіта регіону: політологія, психологія, комунікації. - 2010. - № 3. - С. 84-92 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Політика--Вибори--Електоральний вибір--Дослідження--Україна, 2004, 2010 Кл.слова (ненормовані): електоральний пояс -- виборча кампанія Анотація: Здійснено аналіз перебігу президентських виборчих кампаній 2004 та 2010 років, що дав змогу побачити становлення регіонального поділу в електоральних преференціях жителів західних, центральних, а також південно-східних областей України. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Поліщук, Аліса. Американські виборчі тенденції [Текст] / Аліса Поліщук> // День. - 2020. - 7-8 лют. (№ 22/23). - С. 5 : фот. Рубрики: Внутрішня політика--США Політичні кампанії--Вибори Президентські вибори--США Вибори і засоби масової комунікації Кл.слова (ненормовані): демократи і республіканці -- політичні партії США -- праймеріз -- кандидати -- виборча кампанія Анотація: Внутрішньополітична ситуація в США напередодні загальних президентських виборів 2020 року. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Стегній, Олександр. Публічний простір достовірності соціологічного знання: case "електоральні дослідження" / Олександр Стегній> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - № 3. - С. 13-32. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вибори--Електоральні дослідження--Достовірність соціологічних даних Кл.слова (ненормовані): електоральні агенти -- маркери недостовірних даних -- псевдосоціологи -- виборча кампанія Анотація: У статті аналізуються особливості циркуляції соціологічних даних у публічному просторі періоду виборчої кампанії. Основними компонентами такого простору у випадку проведення електоральних соціологічних досліджень виступають передусім політичні учасники виборів, виборці та аґенти електорального процесу — професійні групи, корпоративні інтереси яких безпосередньо пов’язані з активним впливом на виборчий процес. Соціологи також можуть розглядатися як аґенти електорального процесу, коли до фахівців з електоральної соціології активно долучаються маніпулятори без належної професійної підготовки та професійних публікацій. У публічному просторі періоду виборчих перегонів основною формою соціологічного знання виступає емпіричне соціологічне дослідження, а його зміст зводиться насамперед до вимірювання політичних рейтинґів. Електоральні дослідження слугують кейсом поєднання теоретичної та емпіричної складових соціологічного знання, професійного та публічного його вимірів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |