Бондаренко, Ю.
    Шляхи аналізу літературних творів як усвідомлена учнями навчальна технологія [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 18-22. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Аналіз твору
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
шляхи аналізу -- технологія -- навчальний процес -- системність -- концептуальність -- змістовність навчання -- керованість навчальним процесом -- види шляхів аналізу -- літературна компетентність учнів -- комунікативно-мовленнєва компетенція
Анотація: Окреслено шляхи аналізу літературного твору як складову частину технологізованого навчання. Обґрунтовано, що озброєння учнів знаннями про шляхи аналізу, їх види, форми та особливості застосування дає змогу підвищити ефективність навчального процесу, ступінь аналітичного заглиблення школярів у процес літературної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)