Васюткіна, Н. В. Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг [Текст] / Н. В. Васюткіна, С. І. Красікова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 12. - С. 97-102. - Бібліогр.: с. 101-102 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинг послуг -- внутрішній маркетинг -- якість послуг Дод.точки доступу: Красікова, С. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ткачук, С. В. Практичні підходи до формування якості послуг [Текст] : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 69-75 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Складові сукупної якості послуги
Економічна діяльність--Маркетинг послуг Кл.слова (ненормовані): маркетинг послуг -- якість послуги -- якість процесу обслуговування -- якість результату обслуговування -- внутрішній маркетинг -- інтерактивний маркетинг Анотація: Проаналізовані проблеми якості послуг із врахуванням 4-х головних специфічних рис послуг, таких як невідчутність, невіддільність від джерела, мінливість та непридатність до зберігання. Визначено, що роль людського чинника є однією з головних проблем ефективної організації процесу обслуговування. Визначені можливі дії, за допомогою яких можна мінімізувати негативний вплив людського чинника на якість послуги. Дод.точки доступу: Стеценко, В. А.; Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |