Ніжегородцев, Владислав. Моделювання, планування, проектування, конструювання, діагностування та прогнозування в методичній діяльності вчителя фізики / В. Ніжегородцев> // Фізика та астрономія в школі. - 2012. - № 1. - С. 11-15. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Вивчення фізики--Методика викладння Кл.слова (ненормовані): вчитель фізики -- методична діяльність -- методичні компетентності Анотація: Розглядаються обовязкові елементи методичної роботи вчителя фізики, що складається з моделювання, планування, проектування, конструювання, діагностування та прогнозування навчальної діяльності учнів під час підготовки і власне у виконанні професійної діяльності. Ефективним результатом такої діяльності є сформовані та набуті методичні компетентності вчителя фізики, які уможливлюють розвязування складних педагогічних, дидактичних і методичних завдань у стандартних та нестандартних ситуаціях. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Гакман, Віталій. Шляхи вдосконалення фахової майстерності вчителя фізики / В. Гакман> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2014. - № 4. - С. 15-16 Рубрики: Методика вивчення фізики Кл.слова (ненормовані): вчитель фізики Анотація: Дана стаття про шляхи вдосконалення фахової майстерності вчителя фізики. |