Лавровська, С. М. Види та стилі взаємодії педагога й учня [Текст] / С. М. Лавровська> // Фізичне виховання в школах України. - 2013. - № 12. - С. 28-34. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Педагогіка--Вчитель і учень Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): суб'єктні взаємини -- вчитель і учень -- ефектний педагог Анотація: У рубриці "Поради психолога " представлено педагогічну науку взаємодії педагога і учня. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Прозорова, Л. Образне слово вчителя - взірець для дитини [Текст] / Лілія Прозорова> // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 60. Рубрики: Психологія--Педагогічна Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): дивергентне мислення -- вірші для дітей -- мислення -- вчитель і учень Анотація: Навчити дитину мислити - ключове завдання кожного педагога. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Янова, Вікторія. 14 ідей педагогіки співпраці [Текст] : суть, ключові ідеї, форми та методи / Вікторія Янова> // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 4 Квіт.). - С. 70-77 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації Педагогіка--Вчитель і учень Педагогіка співпраці Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): партнерська педагогіка -- педагогічне спілкування -- вчитель і учень Анотація: Про педагогіку співпраці педагога та учня як напрям педагогічного мислення та практичної діяльності, спрямований на демократизацію та гуманізацію педагогічного процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |