Теслюк, Ірина.
    Обгрунтування проблематики відповідальності особистості у соціогуманітарній науці / І. Теслюк // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 105-113 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Психологія--Соціальна
   Психологія--Особистість

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- відповідальність -- безвідповідальність -- самовідповідальність -- свобода -- совість -- учинок -- ініціативність -- відповідальна поведінка -- компоненти відповідальності -- особистісна відповідальність
Анотація: У статті з теоретико-психологічної позиції проаналізовані основні віхи становлення категорії відповідальності у працях відомих філософів і психологів протягом тривалого відрізку історичного часу - від давньогрецької філософії і до сучасної психологічної науки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кратка, О.
    Соціальне здоров’я підлітка / О. Кратка // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 12. - С. 53-54
ББК 74
Рубрики: Соціальна педагогіка--Тренінги, заняття, семінари
Кл.слова (ненормовані):
соціальне здоров’я -- здоровий спосіб життя -- самооцінка -- відповідальна поведінка
Анотація: Подано вправи, які можна використовувати під час проведення занять, тренінгів, метою яких є формування мотивації та навичок здорового способу життя, підвищення рівня фізичного, духовного, соціального здоров’я, виховання особистості, здатної підтримувати та зберігати своє здоров’я шляхом досягнення позитивних змін у поглядах і поведінці.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Швидка, Інна.
    Погляд у майбутнє [Текст] : тренінгове заняття для учнів 10-го класу / І. Швидка // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 7/8. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Основні прийоми відповідальної поведінки ; Минуле, сьогодення й майбутнє
УДК
Рубрики: Психологія юнацтва--Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- відповідальна поведінка
Анотація: Дане заняття допоможе психологові розкрити суть відповідальної поведінки; навчити учасників тренінгового заняття її основних прийомів; розвивати здібності до самостійного визначення власних життєвих цілей і здатність самокорекції; визначати якості та вміння, потрібні для втілення мрії, самопізнання; розвивати здібності до самоаналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)