Чуб, Н. В. Як працювати з сором'язливими учнями [Текст] / Н. В. Чуб> // Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 4. - С. 37-39. Рубрики: Психологія педагогічна--Вчитель і учень Кл.слова (ненормовані): сором'язлива дитина -- навчання дитини -- відповідь з місця -- виклик до дошки -- сильні сторони дитини Анотація: У рубриці "Поради психолога" досліджується проблема розпізнання сором'язливої дитини, її навчання і бачення сильних і слабких сторін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чуб, Н. В. Як працювати із сором'язливими учнями [Текст] / Н. В. Чуб> // ФІзичне виховання в школах України. - 2017. - № 9. - С. 37-39. Рубрики: Психологія--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): сором'язливі діти -- відповідь з місця -- сильні сторони дитини -- психологічна підтримка Анотація: Вчити дітей непросто. У кожної дитини свій характер, свої особливості. І вчителеві доводиться знаходити ключик до кожного учня, щоб не залишити нікого без уваги, навчити кожного, незважаючи на труднощі. Є діти, які не хочуть вчитися, тому що не бачать в цьому сенсу. Є ті, хто лінується і воліє бути двієчниками і нічого не робити. А є діти, які можуть бути неуспішними через свою невпевненість, через те, що вони соромляться виступати перед класом, бояться контролю з боку вчителя, побоюються бути смішними в очах однокласників. І ця сором’язливість заважає їм учитися і проявляти свої знання і здібності. У таких випадках саме вчитель може прийти на допомогу. І хоча працювати з такими дітьми так само непросто, як і з двієчниками або гіперактивними дітьми, терплячий і мудрий учитель завжди знайде підхід. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |