Чуб, Н. В.
    Як працювати з сором'язливими учнями [Текст] / Н. В. Чуб // Фізичне виховання в школах України. - 2016. - № 4. - С. 37-39.
Рубрики: Психологія педагогічна--Вчитель і учень
Кл.слова (ненормовані):
сором'язлива дитина -- навчання дитини -- відповідь з місця -- виклик до дошки -- сильні сторони дитини
Анотація: У рубриці "Поради психолога" досліджується проблема розпізнання сором'язливої дитини, її навчання і бачення сильних і слабких сторін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чуб, Н. В.
    Як працювати із сором'язливими учнями [Текст] / Н. В. Чуб // ФІзичне виховання в школах України. - 2017. - № 9. - С. 37-39.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
сором'язливі діти -- відповідь з місця -- сильні сторони дитини -- психологічна підтримка
Анотація: Вчити дітей непросто. У кожної дитини свій характер, свої особливості. І вчителеві доводиться знаходити ключик до кожного учня, щоб не залишити нікого без уваги, навчити кожного, незважаючи на труднощі. Є діти, які не хочуть вчитися, тому що не бачать в цьому сенсу. Є ті, хто лінується і воліє бути двієчниками і нічого не робити. А є діти, які можуть бути неуспішними через свою невпевненість, через те, що вони соромляться виступати перед класом, бояться контролю з боку вчителя, побоюються бути смішними в очах однокласників. І ця сором’язливість заважає їм учитися і проявляти свої знання і здібності. У таких випадках саме вчитель може прийти на допомогу. І хоча працювати з такими дітьми так само непросто, як і з двієчниками або гіперактивними дітьми, терплячий і мудрий учитель завжди знайде підхід.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)