Карук, Н. Єднаючи минуле, теперішнє й майбутнє. : мультимедійний урок засвоєння нових знань у 7 класі : [за твором Т. Шевченка "Заповіт"] [Текст] / Наталія Карук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 1/2 . - С. 18-25. - Зміст: "Заповіт" / Т. Г. Шевченко. Рубрики: Письменники українські--Літературна творчість--Шевченко Т.--Україна Література українська--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): життя і творчість Т. Шевченка -- тестові завдання -- історія створення вірша -- ідейно-художній аналіз твору -- індивідуальне випереджувальне завдання -- гронування -- Заповіт Анотація: Запропоновано конспект уроку за твором Т. Шевченка "Заповіт". Мета уроку - зробити ідейно-художній аналіз поезії, розкриваючи полум'яну любов поета до України, розвивати в учнів навички виразного читання, а також виховувати почуття поваги до рідного краю і народу, прищеплювати стійкість, мужність, наполегливість. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зялик, Ю. Твір-опис пам'ятки історії та культури за власним спостереженням у художньому стилі. Українська мова та образотворче мистецтво (бінарний урок). 8-й клас [Текст] / Юлія Зялик, Юлія Герасименко> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2012. - № 3. - С. 30-35 Рубрики: Міжпредметні зв'язки--Українська мова--Образотворче мистецтво--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): архітектурні стилі -- архітектура культових споруд -- гронування Дод.точки доступу: Герасименко, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Головко, Л. Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль : урок української мови : 7 клас [Текст] / Людмила Головко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 34-36 Рубрики: Українська мова--Морфологія--Дієприслівник--Методика Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): дієприслівник -- калина як символ та оберег -- робота в групах -- робота з текстом -- метод "Гронування" Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті ознайомити учнів із дієприслівником як особливою формою дієслова, розвивати культуру мовлення, образне мислення, виховувати любов і шану до звичаїв, символів та оберегів українського народу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Білокінь, Н. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти [Текст] / Наталія Білокінь> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 50-52 Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): еврестична бесіда -- гронування -- ПРЕС -- випереджувальні завдання -- "Редактор" -- оцінювання -- самооцінювання -- рефлексія -- активна життєва позиція Анотація: У статті представлено інтегрований урок (спарений) засвоєння нових знань у 7 класі. Акцентується на особливостях структури цього типу уроку, доцільному доборі відповідних методів, прийомів, форм, засобів навчання, які створюють оптимальні умови для опанування узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності семикласників як визначального засобу формування їхньої морфологічної компетентності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Панчик, Р. Букви-н-і-нн-у прислівниках [Текст] : урок, українська мова, 7 клас / Раїса Панчик> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 31-33. Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): прислівник -- орфограми -- асоціативне гронування -- прислівники у фразеологізмах -- прислівники у синонімах Анотація: Мета уроку: поглибити знання учнів про способи творення прислівників зокрема про суфіксальний спосіб; домогтися усвідомлення і засвоєння учнями правил написання однієї і двох букв -н- у прислівниках; формувати вміння визначати в словах орфограму "Букви -н- і -нн- у прислівниках", обгрунтувати вибір написання; систематизувати знання учнів про написання -н- і -нн- у різних частинах мови; закріплювати набуті навички роботи у групах; розвивати творчі вміння зіставляти, порівнювати, моделювати й конструювати мовні явища; прищеплювати почуття любові до художнього слова і поваги до видатних діячів культури. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кузнєцова, Олена. Рей Бредбері "451° за Фаренгейтом" [Текст] : цикл уроків [для 9-го класу] / Олена Кузнєцова> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2018. - № 5. - С. 7-25. - Зміст: Передбачення Рея Бредбері ; Інсценування розмови Кларіс з Монтегом ; Гронування "Роль книжки в житті людства" ; Цитати [про книжки та] епізоди з роману ; Ставлення до книжок у тоталітарному суспільстві Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Загальноосвітні школи--9-й клас Письменники американські Кл.слова (ненормовані): евристична бесіда -- розподільний диктант -- рольова гра Анотація: 451° за Фаренгейтом - роман-антиутопія американського письменника Рея Бредбері в жанрі наукової фантастики. Вперше побачив світ книжним виданням у 1953 році, у видавництві «Ballantine Books». Дод.точки доступу: Бредбері, Рей (американський письменник ; 1920-2012) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Олійник, Валентин. Формування ініціативності та підприємливості в системі емоційно-ціннісного підходу до вивчення зарубіжної літератури з використанням Інтернет-технологій [Текст] / Валентин Олійник> // Всесвітня література в школах України. - 2021. - № 3 (трав.-черв.). - С. 25-28 : фот. Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): педагогічні стратегії -- "мозковий штурм" -- читання з передбаченням -- гронування -- читання з маркуванням тексту -- павутинка дискусії -- інформаційні технології Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |