Зінченко, Діна. Розвиток дитячої творчості у НВП: дидактико-методична система [Текст] / Д. Зінченко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 19/20 (жовтень). - С. 44-49. - Зміст: Педагогічна діяльність у межах дослідно-експериментальної роботи ; Психологічна підтримка в межах дослідно-експериментальної роботи ; Управління діяльність у межах дослідно-експериментальної роботи Рубрики: Діти--Виховання Дитяча творчість--Педагогічна діяльність Кл.слова (ненормовані): вчителі-експериментатори -- сенситивний період -- дивергентне мислення Анотація: Пропонуємо досвід навчального закладу з практичної реалізації дослідно-експериментальної роботи школи в межах Всеукраїнського експерименту "Дидактико-методична система розвитку дитячої творчості у межах навчально-виховного процесу дошкільного та загальноосвітнього навчального закладу". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Щербій, Г. П. Розвиток критичного мислення у школярів початкових класів. Ключові характеристики та вправи для його розвитку [Текст] / Г. П. Щербій, Р. Л. Данилова> // Нива знань. - 2017. - № 2. - С. 19-21 Рубрики: Початкова школа--Методи навчання--Розвиток мислення Кл.слова (ненормовані): дивергентне мислення -- прийоми роботи з текстом -- цілісний сюжет -- нестандартне мислення -- сенкан Дод.точки доступу: Данилова, Р.Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Прозорова, Л. Образне слово вчителя - взірець для дитини [Текст] / Лілія Прозорова> // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 60. Рубрики: Психологія--Педагогічна Педагогіка--Вчитель Кл.слова (ненормовані): дивергентне мислення -- вірші для дітей -- мислення -- вчитель і учень Анотація: Навчити дитину мислити - ключове завдання кожного педагога. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Цісар, Наталія. Нова Українська школа: чого ми прагнемо? [Текст] / Н. Цісар> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 6. - С. 4-8 Рубрики: Освіта--Нова українська школа Освіта України--Реформування Кл.слова (ненормовані): дивергентне мислення -- творче мислення -- початкова освіта -- базова середня освіта -- профільна середня освіта -- професійне спрямування -- академічне спрямування -- рейтинг учительської професії |
Вовнянко, Тетяна. Креативність та оригінальність [Текст] : психологічні аспекти обдарованості учнів різного віку / Тетяна Вовнянко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8 (лип.-серп.). - С. 100-117. - Бібліогр.: с. 117.
Кл.слова (ненормовані): творчі особистості -- творча діяльність -- конвергентне мислення -- дивергентне мислення -- інтелект -- творчі здібності -- творче мислення -- талановиті діти -- обдаровані діти Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ілляхова, Марина. Як розвинути креативність? [Текст] : тренінг для педагогів / Марина Ілляхова> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12 (листоп.-груд.). - С. 60-69. - Бібліогр.: с. 66. Рубрики: Педагоги--Підвищення кваліфікації--Тренінги Кл.слова (ненормовані): дивергентне мислення -- креативне мислення -- креативна мотивація -- креативна компетенція |