Кобернік, С. Г. Сучасна дидактична система шкільної географічної освіти та перспективи її розвитку [Текст] / С. Г. Кобернік> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 6. - С. 2-8. - Бібліогр.: 25 назв. Рубрики: Географія--Дидактика Кл.слова (ненормовані): дидактична система -- складові елементи навчального процесу -- географічна освіта -- загальноосвітня школа Анотація: У статті викладено авторський погляд на визначення поняття "дидактична система навчання географії". Проаналізовано складові сучасної дидактичної системи шкільної географічної освіти. Схарактеризовано цільові аспекти, змістовний компонент, процесуально-організаційний апарат і результативність географічної освіти. Визначено основні тенденції розвитку вивчення географії у загальноосвітній школі. |
Мариновська, Оксана Школа самореалізації [Текст] : концепція / Оксана Мариновська, Мирослав Гуменяк> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2013. - № 8. - С. 26-28. - Бібліогр.: с. 28 Рубрики: Інноваційна педагогіка--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): модель випускника -- дидактична система -- виховна система Дод.точки доступу: Гуменяк, Мирослав Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зінкевич, Олена. Професійна компетентність заступника директора [Текст] : навчально-виховна робота / Олена Зінкевич> // Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 6. - С. 9-22 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Загальноосвітні школи--Управлінська компетентність Навчально-виховна робота--Керівники--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): компетентність -- прийняття рішень -- результативність -- компетентнісний підхід -- взаємозалежність -- дидактична система -- навчальний процес -- освітній процес -- цільовий компонент -- продуктивна компетентність -- математична компетентність -- методична компетентність -- автономізаційна компетентність -- соціальна компетентність -- бізнес-компетентність -- коучинг -- інсайтове мислення Анотація: Керує освітнім процесом заступник директора з навчально-виховної роботи.А це означає, що йому як управлінцю мають бути притаманні знання й теоретична обізнаність як складова його професійної компетентності, що забезпечує результативність освітнього процесу. |