Палтишев, Микола
    Педагогіка розуміння. Навчити - означає зрозуміти [Текст] / Микола Палтишев // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 52-56
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Навчання--Особистісний підхід
   Педагоги-новатори--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дитяча жорстокість -- суїцид -- навчально-виховний процес -- здібності -- розуміння дитини -- обдарованість
Анотація: У статті автор актуалізує найболючіші проблеми сучасної школи. Розкриває причини їх виникнення та на прикладах демонструє "як" і "що" робити вчителям, щоб їх позбутися назавжди. Автор пропонує вчителям опанувати "педагогіку розуміння", бо вважає, що на сучасному етапі розвитку освіти такі особистісні підходи, як педагогіка розуміння, мають стати основою для розвитку дитини, підтримкою її у складний час розвитку нашого суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Єфремова, Г. Л.
    Профілактика насильства в сім'ї та профілактика дитячої жорстокості в освітньому середовищі / Г. Л. Єфремова // Виховна робота в школі. - 2018. - № 6. - С. 11-46
Рубрики: Виховання--Превентивне
   Психологія--Корекційна робота

Кл.слова (ненормовані):
насильство в сім'ї -- сімейне насильство -- дитяча жорстокість -- види насильства -- причини насильства -- теорії насильства -- агресивна поведінка -- фрустрація -- фізичне насильство -- сексуальне насильство -- психологічне насильство -- батьківські обов'язки -- неблагополучні сім'ї -- фактори ризику насильства -- шкільне насильство -- насильницька поведінка -- шкільний булінг -- види булінгу -- агресор -- жертва
Анотація: Репрезентовано різні теорії до розуміння поняття насильства, ознайомлено з видами насильства над дітьми в сім’ї, розкрито фактори ризику насилля над дитиною в сім’ї, висвітлено вплив сімейного насильства на особистісний розвиток дитини, з’ясовано чинники виникнення насильницької поведінки, подано рекомендації з профілактики шкільного насильства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)