Півняк, Генадій. Дослідницький університет як механізм удосконалення інноваційної діяльності / Генадій Півняк> // Вища школа. - 2011. - № 10. - С. 54-61 Рубрики: Вища освіта--Окремі університети--Національний гірничий університет Кл.слова (ненормовані): дослідницький університет -- інтеграція освіти -- наукові дослідження -- інноваційна діяльність -- науковий парк -- комерціалізація наукових результатів Анотація: Дослідницький університет розглядається як сучасна форма інтеграції освіти й науки та підготовки висококваліфікованих науковців. Висвітлюється досвід Національного гірничого університету зі створення галузевого наукового парку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74.58 П 54 Поляков, Микола. Трансформація університету в Україні за часів її незалежності / Микола Поляков, Варфоломій Савчук> // Вища школа. - 2011. - № 10. - С. 62-70 : табл. Рубрики: Вища освіта--Трансформація освіти Кл.слова (ненормовані): ідея університету -- трансформація -- класичний університет -- національний університет -- дослідницький університет -- порівняльний аналіз Анотація: Аналізуються трансформаційні процеси, що відбувалися в системі вищої освіти України протягом років її незалежності, основні організаційні форми університетської освіти в контексті змін дискурсу ідеї університету. Проведено порівняльний аналіз основних напрямів розвитку ідеї університету в Україні, Німеччині, Росії. Дод.точки доступу: Савчук, Варфоломій Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Матвійчук, Андрій. Формування та розвиток науково-дослідної системи КНЕУ / Андрій Матвійчук> // Вища школа. - 2011. - № 12. - С. 93-97 Рубрики: Вища освіта--Науково-дослідницька діяльність--Україна Кл.слова (ненормовані): дослідницький університет -- науковий парк -- інноваційна діяльність -- комерціалізація Анотація: Наведені основні аспекти діяльності дослідницьких університетів, показана їх роль як центру освіти і науки. Продемонстровано, з якими труднощами стикаються дослідники університету у процесі пошуку коштів для виконання наукових досліджень, та показана роль наукового парку як центру, здатного взяти на себе організацію процесу комерціалізації наукових розробок та пожвавлення інноваційної діяльності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Савчук, Володимир. Сьогодення університетської науки / Володимир Савчук> // Вища школа. - 2012. - № 1. - С. 15-23 : табл. Рубрики: Вища освіта Кл.слова (ненормовані): госпдоговірні роботи -- бюджетні дослідження -- інтеграція науки і освіти -- науковий потенціал -- дослідницький університет -- інноваційність наукових розробок -- наукові школи -- спеціалізовані вчені ради Анотація: У статті розглядається сучасний стан наукової роботи в університеті, простежуються кількісні та якісні показники науково-дослідної роботи та підготовки науково-педагогічних кадрів за останні роки, аналізуються "вузькі місця" і резерви подальшого розвитку університетської науки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вижва, Сергій. Підготовка наукової еліти України [Текст] / С. Вижва> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 8. - С. 14-27 : рис. - Бібліогр.: с. 15-17, 21 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Інноваційний розвиток Вища освіта--ВНЗ--Україна Кл.слова (ненормовані): дослідницький університет -- інновація -- трансфер технологій -- наукова еліта -- підготовка кадрів -- вища кваліфікація Анотація: У статті аналізується система підготовки науково-інноваційного потенціалу України на прикладі Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Распопов, В. Б. Щоб вивчитись на науковця [Текст] / В. Б. Распопов> // Вісник Національної академії наук України. - 2012. - № 12. - С. 44-54. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Науково-дослідні установи Вища освіта--Неперервна освіта Науково-дослідницька робота--Обдарована молодь Наукові працівники--Підготовка кадрів Кл.слова (ненормовані): дослідницький університет -- Мала академія наук -- науково-технічні пріоритети сучасності -- особлива роль освіти -- талановита молодь Анотація: У статті проаналізовано модель дослідницького університету, яка, на думку автора, здатна забезпечити неперервність і наступність у вихованні, творчому розвитку і належній освіті майбутніх науковців із числа тих амбітних студентів, які в шкільні роки пройшли школу Малої академії наук (МАН), стали лідерами ЗНО, переможцями шкільних предметних олімпіад, здобули творчі відзнаки в конкурсах-захистах наук.-досл. робіт МАН, з дитинства мріють присвятити себе науці. Пропонована стаття дискусійна. Роздуми автора щодо того, якою має бути неперервна освіта молоді, схильної до наук. діяльності, базуються на тридцятирічному досвіді наук.-пед. керівництва секцією інформатики Киїів. МАН "Дослідник", тісній співпраці з педагогами і науковцями Крим. МАН "Шукач", а також спілкуванні зі студентами, які в шкільні роки навчалися в наук. гуртках МАН. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Глобалізація і якість освіти [Текст] / Є. В. Кузьмінський [и др.]> // Вісник Національної академії наук України. - 2013. - № 6. - С. 52-60 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Екологічна біотехнологія Вища освіта--Якість освіти Підготовка фахівців--Інженери-біотехнологи Кл.слова (ненормовані): освіта -- глобалізація -- дослідницький університет -- кафедра -- екологічна біотехнологія -- біоенергетика Анотація: У роботі розглянуто найважливіші, з погляду авторів статті, складники освітнього процесу в умовах глобальних викликів, які вимагають глобальних відповідей. Дод.точки доступу: Кузьмінський, Є. В.; Швед, О. М.; Щурська, К. О.; Швед, О. В.; Новіков, В. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |