Кутиркін, А. Правове виховання дітей дошкільного віку [Текст] / А. Кутиркін> // Право України. - 2009. - № 4. - С. 164-169
Кл.слова (ненормовані): виховання правове -- дошкільники -- вніб 2 Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Грушко, О. Плекаймо критичність мислення [Текст] : технологія "Слухання з передбаченням" / О. Грушко> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 3. - С. 9-11 Рубрики: Дошкільники--Розумове виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Еманова, Л. Орігамі для любої мами [Текст] : фрагмент свята до 8 Березня для старших дошкільнят / Л. Еманова> // Дошкільне виховання. - 2009. - № 2. - С. 29-30 Рубрики: Дошкільники--Естетичне виховання Естетичне виховання--Дошкільники Дошкільне виховання--Свята--Сценарії Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Лыкова, И. Я леплю свою игрушку [Текст] / И. Лыкова> // Дошкольное воспитание. - 2009. - № 1. - С. 62-67 Рубрики: Дошкільники--Трудове виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Васильева, Н. Как поддержать личностное развитие детей двух-трех лет [Текст] / Н. Васильева, М. Полякова> // Дошкольное воспитание. - 2009. - №10 . - С. 71-74 Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- дошкільники -- емоції Дод.точки доступу: Полякова, М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 Г 67 Горбунова, Н. В. Кореляція порушення психомоторики з порушенням мовлення дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Н. В. Горбунова> // Гуманітарні науки. - 2009. - N 2. - С. 29-31 Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- дошкільники -- реабілітація Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 Б 43 Белова, Е. С. Особенности общения и эмоционально-личностного развития дошкольников с высоким творческим потенциалом [Текст] / Е. С. Белова, Е. И. Щебланова> // Вопросы психологии. - 2010. - №6 . - С. 14-23. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- спілкування -- дошкільники Дод.точки доступу: Щебланова, Е.И. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 Б 83 Бороздина, Л. В. "Триада риска" в онтогенезе [Текст] / Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска> // Вопросы психологии. - 2010. - N 6. - С. 24-32. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- психічні властивості -- дошкільники Дод.точки доступу: Пукинска, О.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ватаманюк, Г. Тематичні заняття з музики у 1 класі [Текст] / Галина Ватаманюк> // Початкова школа. - 2011. - № 6. - С. 21-24 Рубрики: Музика--Методика Дошкільна педагогіка--Навчання музики Кл.слова (ненормовані): старші дошкільники -- першокласники -- танцювальні жанри музики -- полька -- вальс -- дидактична гра Анотація: Запропоновано конспект музичного заняття для старших дошкільників (молодших школярів) за темою: "Танцювальні жанри музики: їх величність "полька і вальс". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Портницька, Н. Ф. Від наслідування до творчості [Текст] / Н. Ф. Портницька> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 8. - С. 59-68 : табл. - Бібліогр. : 19 назв. Рубрики: Дошкільники--Наслідування--Творчість Анотація: У статті розглядається експериментальне дослідження - наслідування як механізм розвитку особистості в дошкіольному віці та усвідомлення власних здібностей, обдарованості. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку : інструктивно-методичні рекомендації : № 1/9-634 від 19.08.2011 [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 25/26/27. - С. 5-9 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): наступність -- дошкільники -- початкова школа Дод.точки доступу: Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Все экземпляры списаны |
Терещенко, М. В. Психологічні особливості когнітивної та поведінкової складової образу сім‘ї дощкільників [Текст] / М. В. Терещенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 11. - С. 30-37. - Бібліогр. : 7 назв. Рубрики: Дошкільники--Поведінкова складова образу сім‘ї Психологічне дослідження--Психологічні особливрості образу сім‘ї--Дошкільники Анотація: У статті за допомогою авторської методики розкрито психологічні особливості структурних компонентів когнітивної та поведінкової складової образу сім'ї дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Поуль, В. С. Методика навчання старших дошкільників побудові мовленнєвих висловлювань як умови їхнього вольового розвитку [Текст] / В. С. Поуль> // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 12. - 10-17. : мал. - Бібліогр. : 6 назв. . - С Рубрики: Дошкільники--Мовленнєві висловлювання Мовленнєвий розвиток--Старші дошкільники Кл.слова (ненормовані): Висловлювання -- Мовленнєві -- Вольова -- Поведінка -- Функції -- Мовлення Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання дітей побудові зв'язкових висловлювань як одному з аспектів розвитку їх вольової поведінки. Доведено, що під час формування в дошкільників умінь моделювати висловлювання створюються умови для освоєння ними плануючої та регулюючої функції мовлення, становлення яких розглядається як один з механізмів їхнього вольового розвитку. Дод.точки доступу: Волошенко, Л. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коваленко, О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку [Текст] / О. Коваленко> // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 24-27. - Бібліогр.: 4 назв.
Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- дошкільники -- моніторинг Анотація: У статті подано узагальнені результати наукових досліджень зарубіжних та українських учених з питань створення діагностичного інструментарію ідентифікації здібних і обдарованих дітей. Доведено доцільність використання психолого-педагогічного моніторингу в процесі виявлення здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тименко, Володимир. Театралізована дизайн-діяльність [Текст] / Володимир Тименко> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 1. - С. 10-14 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Художня культура Дошкільне виховання--Ігри--Театралізовані Дошкільники--Творчі здібності --Розвиток Творчі здібності--Діти--Розвиток--Художньо-творчі здібності Анотація: В статті йдеться про поєднання театралізованої діяльності дошкільнят з ігровим дизайном. Такий підхід до освітнього процесу, на переконання авторів статті, сприяє різнобічному розвитку дітей та їхньому особистісному ставленню. Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят з елементами дизайн-діяльності. Дод.точки доступу: Єніна, Людмила |
Коваленко, Ольга. Краса дивовижна сніжинки розтопить у серці крижинки. Інтегроване заняття для старших дошкільнят [Текст] / Ольга Коваленко, Світлана Руденко, Оксана Кліманова> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 1. - С. 32-34 Рубрики: Дошкільне виховання--Інтегроване навчання Дошкільне виховання--Природознавство Логопедія--Дошкільники--Розвиток мови Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття, мета якого збагачувати уявлення дітей про зимові явища, властивості снігу; продовжувати вчити дітей вирізувати з паперу елементи прямокутної форми, виконувати роботу за словесною інструкцією вихователя; розвивати логічне мислення, мовлення уяву, фантазію, дрібну моторику; виховувати спостережливість, допитливість, доброзичливість. Дод.точки доступу: Руденко, Світлана; Кліманова, Оксана |
Фортунатова, Марина. Театр - це школа життя для дошкільників [Текст] / Марина Фортунатова> // Методична скарбничка вихователя. - 2015. - № 4. - С. 4-21 : фот. - Зміст: Методичні рекомендації ; Перспективне планування ; Плани-конспекти занять ; Асоціативна карта "Театр" Рубрики: Дошкільне виховання--Ігри--Театралізовані Дошкільне виховання--Художня творчість Естетичне виховання--Дошкільники Кл.слова (ненормовані): театральна культура -- театральна діяльність -- театральна гра -- інсценізація -- напрями проживання теми Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фортунатова, Марина. Підіймаємося сходинками до чарівного театру: творчий проект [Текст] / Марина Фортунатова> // Методична скарбничка вихователя. - 2015. - № 4. - С. 31-37 : іл. Рубрики: Дошкільне виховання--Ігри--Театралізовані Дошкільне виховання--Художня творчість Естетичне виховання--Дошкільники Кл.слова (ненормовані): творчий проект -- театральна діяльність -- психолого-педагогічне проектування Анотація: Мета статті сформувати цілісне уявлення дошкільників про театральне мистецтво у формі творчого проекта. Додаток: Сценарій вистави етичних мініатюр. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тертишна, Наталія. Це - диво театр [Текст] : конспект ігрового заняття для дітей старшого дошкільного віку / Наталія Тертишна> // Методична скарбничка вихователя. - 2015. - № 4. - С. 38-42 : фот. Рубрики: Дошкільне виховання--Ігри--Театралізовані Дошкільне виховання--Художня творчість Естетичне виховання--Дошкільники Кл.слова (ненормовані): театральна діяльність Анотація: Мета статті розширити уявлення дошкільників про театральне мистецтво, зсередини, запросіть їх на незвичайну екскурсію, ознайомити з різними театральними професіями. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Фортунатова, Марина. Роль батьків у залученні дитини до яскравого світу театрального мистецтва [Текст] / Марина Фортунатова> // Методична скарбничка вихователя. - 2015. - № 4. - С. 43-45 : фот. Рубрики: Батьки--Діти Естетичне виховання--Дошкільники Дошкільне виховання--Ігри--Театралізовані Кл.слова (ненормовані): театральна діяльність -- родинний театр Анотація: Поради батькам від дитячого психолога Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |