Дутчак, Анатолій. Аналіз визначення Великої палати Європейського суду з прав людини у справі "Профсоюз "Добрий пастир" проти Румунії" [Текст] / А. Дутчак> // Юридичний журнал. - 2014. - № 11-12. - С. 47-51 Рубрики: Суди--Судові рішення--Судочинство--Європа Релігієзнавство--Православ'я Цивільне право--Україна Кл.слова (ненормовані): духовні потреби -- матеріальні потреби -- релігійні потреби Анотація: Виконання рішень судів іноземної юрисдикції в Україні Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1) |
Маценко, Ж. Духовний розвиток особистості. Феномен лідерства [Текст] / Ж. Маценко> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 36 (грудень). - С. 11-12 Рубрики: Лідерство--Особистість--Психологія Кл.слова (ненормовані): духовні потреби -- вчинково-поведінкові -- когнітивно-інтелектуальні Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сафонова, Ірина. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова> // Вища школа. - 2013. - № 6. - С. 92-103. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): концептуальна парадигма -- педагогічний експеримент -- педагогічна корекція -- навчальна діяльність -- духовні потреби -- корекційні дії -- виховна превентивна діяльність Анотація: На основі характеристик і показників готовності вчителя до превентивної діяльності визначається концептуальна парадигма рівня підготовленості студентів до виховної діяльності превентивного плану у процесі вивчення філологічних дисциплін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сафонова, Ірина. Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект / І. Сафонова> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 9. - С. 74-89 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): духовні потреби -- виховна превентивна діяльність -- професійна підготовка Анотація: Підготовка майбутніх педагогів на основі виховної превентивної діяльності розглядається як ланка професійного зростання. Визначається необхідність комплексного підходу до вивчення особливостей педагогічної діяльності, розгляду її як цілісного явища. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |