Пономаренко, Володимир. Діагностика здатності студентів до професіоналізації / В. Пономаренко> // Вища школа. - 2015. - № 9-10. - С. 23-41. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): діагностика здібностей -- професіоналізація студентів -- професійна орієнтація Анотація: У статті визначені організаційні напрями формування системи забезпечення діагностики здатності студентів до професіоналізації у процесі реалізації профорієнтаційної роботи в університеті. Запропоновано інструментарій діагностики здатності студентів до професіоналізації для визначення ступеня їх спроможності оволодіти окремими видами професійної діяльності. Проведено дослідження щодо апробації запропонованих у роботі діагностичних процедур для аналізу відповідності емоційно-оцінних компонентів особистості вимогам майбутньої професії. Отримані результати дають змогу визначити рівень сформованості наявних та здобутих у процесі навчання якостей, важливих для оволодіння професією. Отримані результати дослідження є підгрунтям для формування рекомендацій абітурієнтам щодо вибору спеціальності під час вступу до університету для отримання ступеня бакалавра чи магістра. |
Савіцька, Тамара. Реалізація профільного навчання [Текст] : науково-методичний супровід учителів / Т. Савіцька> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 17. - С. 4-14 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Правила, якими керується заступник директора школи в роботі з учителями ; Формування компетентної особистості учнів в умовах профільного навчання ; Результати діагностики здібностей старшокласників та урахування їхніх зацікавлень у процесі експерименту ; Робота шкільної бібліотеки щодо професійної орієнтації учнів ; Соціально-психологічний супровід профілізації старшої школи ; Діагностика вчителів Рубрики: Профільне навчання--Загальноосвітні школи Вчителі--Професійна майстерність Учні--Здібності Кл.слова (ненормовані): діагностика здібностей -- формування особистості -- мотиви вибору профілю -- допрофільна підготовка -- підвищення професійного рівня вчителів Анотація: Обираючи профіль навчання в загальноосвітній школі, учень має усвідомити, що він насправді визначає загальний профіль майбутньої трудової діяльності, що є передумовою для вибору пізніше певної професії і далі - конкретної спеціальності в її межах. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |