Блинов, А. А. Мавританский территориальный вариант арабского литературного языка и его отражение в прессе [Текст] / А. А. Блинов> // Восток. Афро-азиатские общества. - 2011. - № 4. - С. 33-45 : табл. - Библиогр.: с. 45 . - ISSN 0869-1908 Рубрики: Арабська література Зарубіжна література Кл.слова (ненормовані): арабський діалект -- арабська літературна мова -- бербери Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Авдєєнко, М. Канадський варіант англійської мови та його діалекти [Текст] / Мар'яна Авдєєнко> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 57. - Бібліогр.: с. 57 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): діалект -- освіта -- соціальна категорія мовців Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Орешко, А. Особливості діалекту с. Роїще Чернігівського району в історико-лінгвістичному контексті [Текст] / Алла Орешко> // Сіверянський літопис : всеукр. наук. журн. - 2012. - № 5/6 . - С. 2010-213 Рубрики: Лінгвістика Роїще, село Чернігівського району Кл.слова (ненормовані): ДІАЛЕКТ Є примірники у відділах: всього 3 : ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1) |
Цінько, Світлана. Вивчення діалектної лексики засобами ІКТ [Текст] / Світлана Цінько, Дмитро Марєєв> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 5. - С. 13-16. - Бібліогр. 13 назв Рубрики: Лексика українська--Діалектна лексика--Вивчення в школі Кл.слова (ненормовані): діалект -- наріччя -- вивчення діалектизмів -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: Розглянуто проблему вивчення діалектної лексики в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах, зокрема акцентовано на недостатній кількості часу для опрацювання цього важливого для самоусвідомлення, самоідентифікації та розвитку літературної мови явища і на використанні інформаціно-комунікаційних технологій у процесі вивчення діалектної лексики. Дод.точки доступу: Марєєв, Дмитро Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мартинова , Г. І До проблеми генези середньонаддніпрянського діалекту [Текст] / Г.І Мартинова > // Мовознавство. - 2007 . - № 2 . - С. . 10 - 16 Рубрики: Історико-культурна зона--Середньонадніпрянська--діалект Анотація: Статтю присвячено окресленню меж давньої середньонаддніпрянської історико - культурної зони за свідченнями лінгвістики, історії, археологгії, етнографії і визначенню початку формування в ній середньонаддніпрянського діалекту. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Мартинюк, Р. Партачі [Текст] / Ростислав Мартинюк> // Сіверщина. - 2016. - 8 верес. (№ 11). - С. 8 Рубрики: Історія сіл Чернігівщини--Бахмацький район Голінка, село Бахмацького району--Чернігівська область (Україна) Кл.слова (ненормовані): магдебурзькі цехи -- діалект Анотація: Магдебурзькі цехи в с. Голінка Бахмацького району. Особливості місцевого діалекту. Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |
Макеєв, Сергій. Ґлобальний і локальний діалект наративу про нерівність / Сергій Макеєв> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 4. - С. 22-36. - Бібліогр.: с. 35-36 Рубрики: Соціальна стратифікація--Нерівність--Глобальний аспект--Локальний аспект Анотація: Зміни в соціально-економічному устрої, предметному оточенні та ритмах повсякденного життя соціумів помітно пришвидшилися на зламі століть Зсуви, що мають принципове значення, сталися й у самому механізмі відтворення нерівності, а розширене відтворення розшарування в різних країнах і на різних континентах уже не ставиться під сумнів у соціологіч ній літературі й на форумах учених. Одночасно склалися два основні діалекти в наративахпро нерівність – глобальний і локальний. У першому домінантною відмітною рисою є порівняльні дослідження із використанням достеменно встановлених ознак або їхніх аґреґованих індексів, що претендують на “об’єктивність”. У другому, локальному наративі визнається значимість особливої реальності – суб’єктивно сприйнятої нерівності. У статті розглядається співвідношення цих двох наративів. Пропонуються можливі напрями вивчення стану нерівності в Україні. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сальвенчук, Світлана. Твори Григорія Квітки-Основ'яненка як основа формування лексичної компетентності учнів [Текст] / Світлана Сальвенчук> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Українська мова--Вивчення лексики Кл.слова (ненормовані): мовна особистіть -- нова українська літературна мова -- діалект -- староукраїнська літературна мова -- текстоцентризм -- Г. Квітка-Основ'яненко -- текст -- мова письменника Анотація: Розглянуто особливості формування лексичної компетентності учнів на основі текстів Г. Квітки-Основ'яненка. Виокремлено джерела поповнення лексичного запасу мови та досліджено особливості вивчення лексики на уроках української мови. Наголошено на необхідності використання текстоцентричного методу під час викладання лексики у школі. Запропоновано приклади вправ для засвоєння лексичного матеріалу на текстовій основі. Дод.точки доступу: Квітка-Основ’яненко, Григорій Федорович (український прозаїк, драматург, журналіст, літературний критик і культурно-громадський діяч ; 1778-1843) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |