Сердюк, Л. О. У чому виявляється милосердя [Текст] : [моральне виховання] / Л. О. Сердюк> // Все для вчителя. - 2011. - № 22/24 (серпень). - С. 27-29 Рубрики: Моральне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): діалогічне спілкування -- проблемні питання -- урок Анотація: Мета. Навчити учнів пояснювати поняття "милосердя", "альтруїзм", "егоїзм"; наводити приклади милосердя у вчинках, висловлювати власне розуміння милосердя та співчуття, характизувати прояви егоїзму у власній поведінці та поведінці інших; формувати навички проявів альтруїзму; розвивати потреби гуманістичної спрямованості; виховувати гуманізм. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Самарська, М. Формування гендерної толерантності школярів [Текст] / М. Самарська> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 1 (січень). - С. 4-7 Рубрики: Гендерна толерантність--Школярі Кл.слова (ненормовані): гендерна рівність -- гендерна рівноправність -- діалогічне спілкування Анотація: Гендерна толерантність - психолого-педагогічна готовність до розуміння, прийняття та визнання різних типів гендерної ідентичності, різноманітності проявів гендерної поведінки, ідей гендерної рівності в соціумі на основі активної моральної позиції особистості. В статті розглянуто детально способи розвитку гендерної толерантності у школярів Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Арушанова, А. Диалогическое общение детей: обучение и самонаучение [Текст] / А. Арушанова> // Дошкольное воспитание. - 2013. - № 5. - С. 35-40. - Библиогр.: с. 40 Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Виховання Кл.слова (ненормовані): діалогічне спілкування -- мовлення -- комунікація Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Галаєвська, Л. Функції діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках і в позаурочний час [Текст] / Людмила Галаєвська> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 36-39. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Українська мова--Діалогічне мовлення Кл.слова (ненормовані): діалог -- діалогічне спілкування -- взаємодія -- навчальний діалог -- функції діалогу Анотація: Автор статті розглядає функціональне поле діалогу в навчальному середовищі й суспільстві, аналізує різні підходи сучасних дослідників до класифікації функцій діалогічного мовлення, визначає ті функції, реалізація яких можлива для конкретної вікової категорії учнів на уроках української мови і в позаурочний час. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Голуб, Ніна Навчання діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови (методичні рекомендації) [Текст] / Ніна Голуб, Людмила Галаєвська> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 57-62. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): урок української мови -- діалогічне спілкування -- позитивне діалогування Анотація: Методичні рекомендації містять теоретичний узагальнений матеріал, що допоможе вчителю розібратися в окремих нових аспектах роботи, а також практичні поради корисні для роботи з розвитку мовлення на різних уроках. Дод.точки доступу: Галаєвська, Людмила Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Гурлєва, Тетяна. Автономність редактора друкованого видання: шлях до діалогу автора та читача [Текст] : наукові дослідження / Т. Гурлєва> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 21/22. - С. 9-17. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Дані емпіричного дослідження автономності автора: аналіз і обговорення
Кл.слова (ненормовані): маніпулювання -- засоби діалогізації -- діалогічність тексту -- діалогічне спілкування -- вніб 3 Анотація: В статті розглядається роль редактора видання (рубрики), який готує до друку матеріали на психологічні теми.наводяться дані експериментального дослідження автономності як особистісної якості в редакторів вітчизняних наукових, науково-методичних, науково-популярних і полпулярних видань або окремих рубрик. Намічено перспективи конструктивних відносин авторів із громадянами в сучасних психотравмуючих умовах. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ковбаса, О. М. Шляхи виховання дитини як умова формування конструктивного діалогу в родині (освітній тренінг для батьків вихованців) [Текст] / О. М. Ковбаса> // Виховна робота в школі. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 6-8 Рубрики: Виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Позанавчальна виховна робота Сімейне виховання--Батьки і діти Психологія виховання Кл.слова (ненормовані): взаємоємодія батьків з дітьми -- співпраця педагогів і батьків -- діалогічне спілкування -- тренінги Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |