Гацька, Людмила Павлівна.
    Дослідження поведінки споживачів в екологічному маркетингу [Текст] / Людмила Павлівна Гацька // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 10. - С. 5-8. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Екологічний маркетинг--Екомаркування--Екобрендинг--Споживачі
Кл.слова (ненормовані):
екологічний маркетинг -- ринок екологічних товарів та послуг -- екологічне спрямування структури споживання
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз різних підходів до формування моделі поведінки споживача екологічних товарів та послуг. Розглянуто особливості маркетингових стратегій залучення різних груп „зелених” споживачів та основні інструменти екологічного спрямування структури споживання, до яких віднесено екомаркування, екобрендинг, інформаційне спрямування споживачів на сталі продукти, редагування вибору споживачів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)