Кучмійов, А. В.
    Використання інструментів екологічного маркетингу для підвищення рівня екологічної безпеки регіону [Текст] / А. В. Кучмійов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 60-65 : табл. - Бібліогр.: с. 65 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Екологічна безпека
Кл.слова (ненормовані):
екологічний маркетинг -- інструменти екологічного маркетингу -- сталий розвиток -- сегментування -- сегмент -- потенціал -- екологізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Дудар, Т. Г.
    Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції [Текст] / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар // Економіка АПК. - 2017. - № 7. - С. 46-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Аграрний ринок--Органічна продукція
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- органічна продукція -- екологічний маркетинг
Анотація: Мета статті - розкриття сутності поняття "маркетинг органічної продукції", дослідження концептуальних взаємозв'язків маркетингу органічної агропродовольчої продукції з екологічним маркетингом, маркетингом відносин, стратегічним, соціальним і маркетингом комплексної якості в контексті повноцінного й безпечного здорового харчування людей, збереження довкілля.


Дод.точки доступу:
Шумейко, О. Т.; Дудар, В. Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лазаренко, В. І.
    Маркетинговий аналіз органічного ринку агропродовольчої продукції в країнах ЄС та України [Текст] / В. І. Лазаренко // Економіка АПК. - 2019. - № 5. - С. 106-114 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Екологічний маркетинг--Агропромисловий комплекс--Формування
   Продукти харчування--Екологічна безпека--Європейський Союз (ЄС)--Україна

Кл.слова (ненормовані):
екологічний маркетинг -- сільське господарство -- екологічно безпечна продукція -- Європейський Союз -- ринок -- соціальні потреби
Анотація: Мета статті - проаналізувати ринок екологічно безпечних продуктів харчування на території країн Європейського Союзу та в Україні, визначити тенденції розвитку ринків і порівняти отримані показники в контексті розвитку концепції екологічного маркетингу. Результати проведеного дослідження мають вагоме практичне значення як для суб’єктів господарювання приватного сектору, так і для органів державної влади, відповідних департаментів і контролюючих органів у агропромисловій сфері та екологобезпечного виробництва зокрема.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Гацька, Людмила Павлівна.
    Дослідження поведінки споживачів в екологічному маркетингу [Текст] / Людмила Павлівна Гацька // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 10. - С. 5-8. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Екологічний маркетинг--Екомаркування--Екобрендинг--Споживачі
Кл.слова (ненормовані):
екологічний маркетинг -- ринок екологічних товарів та послуг -- екологічне спрямування структури споживання
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз різних підходів до формування моделі поведінки споживача екологічних товарів та послуг. Розглянуто особливості маркетингових стратегій залучення різних груп „зелених” споживачів та основні інструменти екологічного спрямування структури споживання, до яких віднесено екомаркування, екобрендинг, інформаційне спрямування споживачів на сталі продукти, редагування вибору споживачів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)