Панченко, Ольга. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент маркетингових комунікацій у банку [Текст] / Ольга Панченко> // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 1. - С. 47-54 : табл. - Бібліогр.: с. 53-54 Рубрики: Маркетинг--комунікації--Інноваційні інструменти Кл.слова (ненормовані): фінансові послуги -- банківський продукт -- економічний ресурс Анотація: Автор статті розповідає про розвиток банківського цифрового маркетингу як наслідок еволюції діяльності банків, оскільки цифровий маркетинг має величезний потенціал і відкриває багато можливостей для залучення клієнтів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Балтабеков, М. Д. Эволюция теоретических подходов к определению актива в системе международных бухгалтерских стандартов [Текст] = Еволюція теоретичних підходів до визначення активу в системі міжнародних бухгалтерських стандартів / М. Д. Балтабеков> // Економіка України. - 2019. - № 4. - С. 29-41. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Бухгалтерський облік--Міжнародні стандарти--Дефініції, 1989-2018 рр. Кл.слова (ненормовані): теорія бухгалерського обліку -- економічний ресурс Анотація: Поставлено завдання розглянути процес еволюції визначення активу в практиці Міжнародної ради з бухгалтерських стандартів і показати, які процеси лежать в основі ухвалення рішень його експертами. У хронологічному порядку описується, як відбувалося вироблення пропозицій щодо зміни визначення активу на різних етапах його еволюції та які ідеї економічного й лінгвістичного характеру бралися до уваги в ході роботи. Аналізується ряд документів, тих, які супроводжували розвиток уявлень про визначення активу, і тих, що ухвалюються як у межах Міжнародної ради з бухгалтерських стандартів, так і сторонніми спеціалістами. Значну увагу приділено загальнотеоретичним принципам бухгалтерського обліку у світлі аналізу взаємовідносин економічних вигід та активу, пов’язаного з розглядом відповідних доктрин західних вчених з цього питання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |