Бычков, В. На пути к эксплицитной эстетике [Текст] / В. Бычков> // Культурология. - 2011. - № 3. - С. 35-40 Рубрики: Історія--Філософія--Естетика Кл.слова (ненормовані): експліцитний -- незалежна наука -- Барокко, символізм, романтизм Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Бех, І. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості [Текст] / І. Бех> // Рідна школа. - 2012. - № 12. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Педагогіка--Виховання особистості Анотація: У статті обгрунтовується розвивальний виховний метод, який апелює до позитивного поведінкового досвіду підростаючої особистості, як змістовної основи розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей. Розкривається операційна структура реалізації запропонованого методу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бех, І. Д. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 17-23. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогіка--Виховання Анотація: Розкрито розвивальний виховний метод, що грунтується на позитивному поведінковому досвіді підростаючої особистості як змістовій основі розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей, а також операційну структру реалізації пропонованого методу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сидоренко, Ю. Художні твори з експліцитно вираженою міфологічною складовою: літературознавчий аспект вивчення [Текст] / Юлія Сидоренко> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 7/8. - С. 75-78. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Українська література--Вивчення та викладання Кл.слова (ненормовані): художній міфологізм -- міфопоетика -- міфологічні структури -- експліцитний міфологізм -- міфологема Анотація: Актуалізовано проблему вивчення у шкільному курсі української літератури творів з міфологічною складовою. Проаналізовано основні закономірності функціонування міфу в авторському наративі. Визначено особливості виявлення міфологічних структур експліцитного типу в художніх творах. Пропонований підхід стане основою для подальшого створення методики вивчення художніх творів з міфологічною складовою у старших класах загальноосвітньої школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |