Федорук, П. І. Інтерактивні технології в адаптивній системі дистанційного навчання та контролю знань "EduPRO" [Текст] / П. І. Федорук, С. М. Масловський, С. М. Петрик> // Управляющие системы и машины. - 2011. - № 3. - С. 79-84 : рис. - Бібліогр.: с. 84 . - ISSN 0130-5395 Рубрики: Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): вербальне спілкування -- електронне навчання Дод.точки доступу: Масловський, С. М.; Петрик, С. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Жарких, Юрій. Об'єднання навчальних ресурсів університетів для створення дистанційних лабораторних практикумів / Юрій Жарких, Сергій Лисоченко, Богдан Сусь, Олег Третяк> // Вища школа. - 2011. - № 10. - С. 71-81 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вищі навчальні заклади--Навчальні процеси Вища освіта--Навчальні лабораторії Кл.слова (ненормовані): електронне навчання -- лабораторний практикум -- дистанційні лабораторні роботи -- віртуальні симулятори Анотація: Піднімається проблема створення міжуніверситетських центрів дистанційних лаборатоних робіт із віддаленим доступом з метою об'єднання ресурсів на основі засобів комп'ютерної підтримки навчального процесу. Основна увага звертається на змістове наповнення таких центрів електронними лабораторними роботами. Дод.точки доступу: Лисоченко, Сергій; Сусь, Богдан; Третяк, Олег Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мацько, Л. Мережевий мультимедійний навчально-методичний комплекс "Українська мова для іноземців": результати апробації [Текст] / Любов Мацько, Анатолій Кудін, Тамара Кудіна> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 63-70 : табл. - Бібліогр.: с. 70 Рубрики: Українська мова--Навчально-методичний комплекс Кл.слова (ненормовані): мультимедія -- інформаційно-комунікаційні технології -- українська мова як іноземна -- електронне навчання Анотація: У роботі представлені результати педагогічного експерименту з використанням мережевого мультимедійного навчально-методичного комплексу "Українська мова для іноземців" у навчанні української мови іноземних слухачів навчально-підготовчого відділення. Виявлено більш високий загальний рівень лексичної компетентності української мови у слухачів, які працювали з комплексом, порівняно з тими, хто вивчав українську мову традиційним способом. Дод.точки доступу: Кудін, А.; Кудіна, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Півнєв, Валентин Володимирович. Створення і практичне використання електронного навчального контенту для здійснення профільного навчання і допрофільної підготовки / В. В. Півнєв> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 4. - С. 16-17 Рубрики: Інформатика--Електронні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): електронне навчання -- електронний підручник -- навчальний контент -- електронний контент Анотація: Наведено методичні рекомендації щодо створення електронного навчального контенту. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Глибовець, Микола. Факультет інформатики національного університету "Києво-Могилянська Академія": чи справді "Могилянка" - лише гуманітарний ВИШ? / М. Глибовець, В. Бублик, С. Гороховський> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 3/4. - С. 109-118 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--ВНЗ--Україна Вища освіта--ІТ-освіта Комп’ютерні науки--Історія Кл.слова (ненормовані): інформатика -- програмна інженерія -- прикладна математика -- інноваційна діяльність -- електронне навчання -- інтеграція освіти та виробництва Анотація: У статті зроблена спроба визначити місце інформатики в суспільстві на різних етапах його розвитку, а також розглядається досвід факультету інформатики НаУКМА у застосуванні інноваційних технологій у процесі навчання, ретельно досліджуються зміст та цілі навчання, обгрунтовано роль математики та програмування як основ сучасної освіти в галузі ІТ-технологій. Показано, як навіть у традиційно гуманітарному університеті вивчення та застосування ІТ-технологій може посісти гідне місце. Підсумовано атракційні можливості факультету інформатики порівняно зі звичними традиціями навчання у класичних університетах. Висвітлюється становлення факультету як лідера серед технічних університетів України. Дод.точки доступу: Бублик, Володимир; Гороховський, Семен Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Корицька, Галина Особливості навчання української мови учнів в умовах розвитку електронної лінгводидактики [Текст] / Галина Корицька> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 14-17. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Українська мова--Електронне навчання Кл.слова (ненормовані): хмаро орієнтовані технології -- електронна лінгводидактика -- електронне навчання Анотація: Автор привертає увагу до проблеми навчання української мови учнів в умовах розвитку електронної лінгводидактики, наголошує на застосуванні інноваційних підходів до реалізації основних завдань шкільної мовної освіти. Водночас осмислює шляхи використання таких дидактичних технологій, які сприяли б активному інтегруванню в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів принципів, методів, форм, засобів навчання української мови на засадах електронної лінгводидактики. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Мартинова, Наталія. Ефективні рішення організації процесу навчання: поєднання друкованих навчальних матеріалів з мобільними системами доповненої реальності [Текст] / Н. Мартинова, Д. Самохвалов, В. Семашко> // Технічні науки та технології. - 2017. - № 3. - С. 107-114 : рис. - Бібліогр.: с. 113-114 . - ISSN 2411-5363
Кл.слова (ненормовані): мобільні пристрої -- електронне навчання -- навчальна інформація -- візуалізація Анотація: У статті запропоновано кілька розробок навчальних матеріалів, що поєднують друковані навчальні посібники з можливостями доповненої реалізації. Як перший приклад наведені методичні вказівки з курсу математики, що дозволяють візуалізувати поверхні другого порядку під час вивчення теми знаходження екстремумів функцій багатьох змінних. Дод.точки доступу: Самохвалов, Дмитро; Семашко, Віктор Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Гриценко, В. И. E-трансформации в обучении [Текст] / В. И. Гриценко, А. Ф. Манако, Е. М. Синица> // Управляющие системы и машины. - 2018. - № 1. - С. 3-15. - Библиогр.: с. 13-15
Кл.слова (ненормовані): електронне навчання -- освітні парадигми -- технологічні трансформації Анотація: Рассмотрена актуальна проблема электронных трансформаций как начальной фазы периода е-трансформаций, возникающих в обучении под влиянием развития информационного общества и информационно-коммуникационных технологий, и влияние педагогики на процессы е-трансформаций. Определены некоторые общие изменения, наиболее характерные для современного понимания уровня использования перспективных информационно-коммуникационных технологий в обучении в период становления нового украинского образования. Дод.точки доступу: Манако, А. Ф.; Синица, Е. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Гриценко, В. И. Цифровые трансформации и массовое непрерывное обучение [Текст] / В. И. Гриценко, А. Ф. Манако, Е. М. Синица> // Управляющие системы и машины. - 2018. - № 5. - С. 47-61 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 58-59
Кл.слова (ненормовані): електронне навчання -- методи навчання -- пріоритетні завдання Анотація: В статье приведен анализ цифровых трансформаций в сфере образования. Рассмотрены характеристики массового непрерывного обучения и их изменение под влиянием цифровых трансформаций. Предложена модель поддержки массового непрерывного образования. Дод.точки доступу: Манако, А. Ф.; Синица, Е. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ловчикова, Тетяна. Змішане навчання [Текст] : аналіз методики, проблеми запровадження в школі / Тетяна Ловчикова, Ірина Сверида> // Директор школи (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8 (лип.-серп.). - С. 40-45. - Бібліогр.: с. 45. Рубрики: Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): онлайн-навчання -- електронне навчання -- мобільне навчання -- офлайн-навчання -- дистанційне навчання -- очне навчання Анотація: Змішане навчання - це освітня технологія, в якій співіснують і взаємодіють очне й електронне навчання з можливістю самостійного вибору учнем часу, місця, темпу й траєкторії навчання (визначення сформульовано ЮНЕСКО у 2015 році). Дод.точки доступу: Сверида, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ловчикова, Тетяна. Змішане навчання [Текст] : аналіз методики, проблеми впровадження в школі / Тетяна Ловчикова, Ірина Сверида> // Інформатика (Шкільний світ). - 2020. - № 1 (січ.). - С. 48-53 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освітні технології--Змішане навчання Кл.слова (ненормовані): онлайн-навчання -- електронне навчання -- мобільне навчання -- офлайн-навчання -- інформаційно-комунікативні технології Анотація: За визначенням ЮНЕСКО у 2015 році "Змішане навчання - це освітня технологія, в якій співіснують і взаємодіють очне й електронне навчання з можливістю самостійного вибору учнем часу, місця, темпу й траєкторії навчання". Дод.точки доступу: Сверида, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кузьомка, Зінаїда. SMART-освіта і "цифрове покоління" [Текст] / Зінаїда Кузьомка> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. - Вип. 1 (6). - С. 118-120. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформаційні технології--Вищі навчальні заклади Педагогічні інновації--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): Чернігівський коледж транспорту та комп'ютерних технологій -- інформаційні технології навчання -- електронне навчання -- мультимедійні технології Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |