Мазуренко, Т. Інтернет, як засіб набуття електронної демократії, впровадження електронного уряду в умовах глобалізації [Текст] / Тетяна Мазуренко> // Університет. - 2011. - № 3. - С. 60-68. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Громадянське суспільство--Інтернет--Електронне врядування--Глобалізація Кл.слова (ненормовані): киберпростір -- транснаціональні корпорації -- інтерактивність -- електронний уряд -- соціальні мережі -- дистанційні засоби масової інформації -- самоврядування громадян -- суспільні посередники -- активна життєва позиція -- традиційні групи інтересів -- соціальний контекст -- суверенітет національних держав -- інформаційна епоха -- мереживі структури Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мамедова, Н. От ведомственной информатизации к системе оказания электронных государственных услуг [Текст] / Наталья Мамедова, Андрей Иванов, Виктор Крупенков> // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 8. - С. 102-107 Рубрики: Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): відомча інформатизація -- електронний уряд -- державне і муніципальне управління -- регіональна інформаційна інфраструктура Дод.точки доступу: Иванов, А.; Крупенков, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Литовченко, Ірина. Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в Інтернет-середовищі [Текст] = Methodical bases of marketing research of enterprise’s presence on the Internet-environment / Ірина Литовченко, Марія Ботушан> // Економіст. - 2013. - № 8. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Інтернет-ресурси--Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): корпоративні сайти -- електронний уряд -- інформаційний попит -- Інформаційні технології Анотація: У статті запропоновано методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі з позицій аналізу двох взаємопов’язаних площин. Перша площина визначає стан і тенденції розвитку віртуального ринку, а друга безпосередньо присвячена діяльності компанії: аналіз сайту та діяльність щодо приваблення користувачів на корпоративний веб-ресурс. Запропонований маркетинговий аналіз дозволяє дослідити власну інтернет-діяльність з огляду на існуючий інформаційний попит у мережі. Розглянуто перспективні форми інтернет-присутності компанії: інформаційні посередники та віртуальні співтовариства. Дод.точки доступу: Ботушан, Марія Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Крук, Наталя Володимирівна. Електронний і відкритий уряд: спільні ознаки й відмінності [Текст] / Н. В. Крук> // Держава і право. - 2013. - Вип. 61. - С. 504-509 Рубрики: Інформаційні технології--Електронний уряд Інформаційно-комунікаційні технології--Відкритий уряд Кл.слова (ненормовані): електронний уряд -- відкритий уряд -- електронна демократія -- демократична політична система Анотація: Стаття присвячена розгляду співвідношення понять "електронний уряд" і "відкритий уряд" . |
Плескач, Валентина. Використання новітніх інформаційно- комунікаційних технологій в системі управління державними фінансами [Текст] / Валентина Плескач> // Банківська справа. - 2015. - № 3. - С. 22-32 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Управління фінансами--Інформаційно-комунікаційні технології--Світовий досвід--Україна Фінансовий менеджмент--Інформаційна система Кл.слова (ненормовані): Інформаційне суспільство -- електронний уряд -- інформаційна інфраструктура |
Клим, Вікторія. Електронне голосування : умови проєктування та технологія створення національної інформаційної системи [Текст] / Вікторія Клим> // Технічні науки та технології : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 142-150 : рис. - Бібліогр.: с. 149-150
Кл.слова (ненормовані): електронний уряд -- блокчейн технології -- кіберзахист -- цифрові технології Анотація: У статті визначено, що для можливого впровадження систем е-голосування на загальнодержавному рівні на Україні в найближчому майбутньому необхідно виконати пріоритетні завдання, а саме, підготувати сучасну технічну базу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |