Звягінцева, О. Б.
    Основні принципи і закони маркетингу [Текст] / О. Б. Звягінцева // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 9. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг--Принципи
Кл.слова (ненормовані):
маркетиногова діяльність -- товар -- гнучкість дій -- позиціонування -- ефективність маркетингу
Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної дівяльності підприємств.





    Герасимяк, Н. В.
    Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства [Текст] / Н. В. Герасимяк // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 5/6. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетингові заходи -- ефективність маркетингу

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лабурцева, Олена.
    Ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику [Текст] / Олена Лабурцева // Міжнародний науково-практичний журнал "Товари і ринки". - 2017. - № 2. - С. 28-39 : табл. - Бібліогр.: с. 37-39
УДК
Рубрики: Маркетинг--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
планування маркетингової діяльності -- результативність маркетингу -- ефективність маркетингу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)