Звягінцева, О. Б. Основні принципи і закони маркетингу [Текст] / О. Б. Звягінцева> // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 9. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Принципи Кл.слова (ненормовані): маркетиногова діяльність -- товар -- гнучкість дій -- позиціонування -- ефективність маркетингу Анотація: В роботі за результатами досліджень відомих теоретиків-маркетологів на базі власного досвіду представлені розроблені автором принципи та закони маркетингу, використання яких сприяє підвищенню ефективності маркетингової та виробничо-комерційної дівяльності підприємств. |
Герасимяк, Н. В. Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства [Текст] / Н. В. Герасимяк> // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 5/6. - С. 40-43 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220 Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова діяльність -- маркетингові заходи -- ефективність маркетингу Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лабурцева, Олена. Ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику [Текст] / Олена Лабурцева> // Міжнародний науково-практичний журнал "Товари і ринки". - 2017. - № 2. - С. 28-39 : табл. - Бібліогр.: с. 37-39
Кл.слова (ненормовані): планування маркетингової діяльності -- результативність маркетингу -- ефективність маркетингу Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |