Хлюст, Л. П.
    Теоретические подходы к оценке эффективности рекламной деятельности туристического предприятия [Текст] / Л. П. Хлюст // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 157-160. - Библиогр.: с. 159 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Туризм--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- реклама в туристичній галузі -- ефективність реклами


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ільчук, В. П.
    Роль реклами у формуванні винного бренда [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр.: с. 69
Рубрики: Вина--Реклама--Торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання реклами -- інструмент -- види -- функції -- цільова аудиторія -- ефективність реклами -- стратегія рекламування


Дод.точки доступу:
Пазюк, В. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)