Хлюст, Л. П. Теоретические подходы к оценке эффективности рекламной деятельности туристического предприятия [Текст] / Л. П. Хлюст> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 157-160. - Библиогр.: с. 159 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Туризм--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): туристичні підприємства -- реклама в туристичній галузі -- ефективність реклами Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ільчук, В. П. Роль реклами у формуванні винного бренда [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр.: с. 69 Рубрики: Вина--Реклама--Торгові марки Кл.слова (ненормовані): державне регулювання реклами -- інструмент -- види -- функції -- цільова аудиторія -- ефективність реклами -- стратегія рекламування Дод.точки доступу: Пазюк, В. Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |