74
В 75


    Воронцова, Е.
    Задатки, здібності, обдарованість . [Текст] / Е. Воронцова // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - N 14. - С. 25 - 28.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Здібності -розвиток
Кл.слова (ненормовані):
ВДСГН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



74
В 75


    Воронцова, Е.
    Задатки, здібності, обдарованість. [Текст] / Е. Воронцова // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - N 15. - С. 17-21.
ББК 74
Рубрики: Обдарованість
Кл.слова (ненормовані):
ВДСГН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Леонова, Н.
    Здібності та задатки як базові чинники обдарованості [Текст] / Надія Леонова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 4. - С. 26-28. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- формування здібностей людини -- умови розвитку обдарованості -- талант -- геніальність -- ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Анотація: У статі розглянуто базові чинники обдарованості у контексті сучасних психологічних студій вітчизняних та зарубіжних науковців. Обгрунтовано типи індивідуальної обдарованості й окреслено умови розвитку обдарованості, важливі для врахування у практиці виховання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)



373-056.45
К 18


    Камишин, Володимир.
    Проектування освітньо-інформаційного середовища ідентифікації і розвитку обдарованості [Текст] : педагогіка школи / В. Камишин // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- загальнолюдські цінності -- природні задатки -- особистісний розвиток -- освітній розвиток -- моделі -- обдаровані діти -- освітньо-інформаційне середовище
Анотація: Автор статті проектує освітньо-інформаційне середовище майбутнього нашої країни, яке може виховати його еліту. Описує програми і умови, необхідні для реалізації. Така модель освіти обдарованих дітей може принести нашій державі процвітання і шану в світі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Ковальська, Тамара.
    Інноваційні підходи допрофільного навчання і допрофесійної підготовки старшокласників Кам'янець-Подільського ліцею [Текст] / Тамара Ковальська // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2017. - № 3/4. - С. 179-183 : фот.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні школи--Ліцеї--Управління--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
задатки -- здібності учнів -- компетентність -- особистість -- управлінська модель -- профільна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Якименко, Світлана.
    Сценарій інтегрованого дня (Workshop) "Рясніє талантами кожна людина, багата на геніїв кожна країна!" [Текст] / Світлана Якименко, Наталія Іванець, Тетяна Філімонова, Олена Дрозд // Початкова школа. - 2020. - № 5/6 (трав.-черв.). - С. 30-36 : рис.
Рубрики: Початкова освіта--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- натхнення -- талант -- обдарування -- задатки -- нахили -- здібності -- геніальність
Анотація: Інтегроване навчання - таке, що грунтується на комплексному підході, а не ділиться на окремі дисципліни. Освітня програма початкової освіти "Світ, у якому я живу" орієнтує педагогів на реалізацію цілісного, комплексного підходу до дитини, на забезпечення гармонійного фізичного, емоційного, вольового, морального, соціального та інтелектуального розвитку школярів.


Дод.точки доступу:
Іванець, Наталія; Філімонова, Тетяна; Дрозд, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)