Трощинська, Л. І.
    Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми [Текст] : лабораторія досвіду / Л. І. Трощинська // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2009. - № 11. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- здібні діти -- досвід роботи

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Морозова, Людмила
    Обдаровані діти. Психолого-педагогічний супровід [Текст] / Людмила Морозова // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 19. - С. 25-31. - Бібліогр.: с. 31
ББК 88.8
Рубрики: Обдаровані діти--Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
здібні -- талановиті -- оригінальність мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Гонтаровська, Н.
    Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості [Текст] / Н. Гонтаровська // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 29-33. - Бібліогр.:9 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- здібні діти -- освітнє середовище -- передумови розвитку особистості -- проект
Анотація: У статті наголошується, що стратегічним напрямом розвитку освітньої галузі на сучасному етапі є створення необхідних умов для виховання та навчання творчої самодостатньої особистості. Обгрунтовується проектування розвивального освітнього середовища як основної умови розвитку обдарованої дитини на пріоритетних засадах визначення її права на вільний розвиток і повноцінну реалізацію своїх здібностей та інтересів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Коваленко, О.
    Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи [Текст] / О. Коваленко // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 34-38. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- початкова школа -- здібні учні -- принципи навчання -- закономірності навчання
Анотація: У статті подано детальну характеристику закономірностей процесу навчання здібних та обдарованих дітей початкової школи. На основі числених джерел проаналізовано погляди науковців щодо поняття "закономірність". Розкрито проблему принципів навчання молодих школярівяк похідну від проблеми закономірностей навчання учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Доценко, С.
    Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи [Текст] / С. Доценко // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 54-59
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- здібні учні -- початкова школа -- навчальний предмет "Еврика"
Анотація: У статті теоретично обгрунтовано мету навчального предмета "Еврика", який введено до інваріативної частини навчального плану 1-4 класів, що працюють за науково-педагогічним проектом "Інтелект України".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ушмарова, В.
    Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями [Текст] / В. Ушмарова // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 70-75. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- здібні учні -- педагогічна освіта -- інноваційні технології -- рівень підготовки вчителів
Анотація: У статті здійснено теоретичне обгрунтування коучингу як інноваційної форми вдосконалення готовності вчителя до роботи зі здібними і обдарованими учнями. Виокремлено напрямки реалізації коучингу в освіті, здійснено огляд зарубіжного досвіду використання коучингу у діяльності закладів вищої освіти та системі підвищення кваліфікації вчителів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шульга, І. В.
    Аналіз результатів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії 2015-2016 н. р. [на базі Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20] та методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми [Текст] / І. В. Шульга // Педагогічні обрії. - 2016. - № 5. - С. 58-61
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
здібні учні -- обдаровані діти -- творчі завдання -- активізація учнів -- вдосконалення знань учнів -- олімпіада -- географія
Анотація: Переможцями цьогорічного обласного етапу олімпіади стали учні Чернігівського колегіуму № 11, Деснянської (Козелецький р-н), Городнянської, Носівської, Н.-Сіверської гімназій, шкіл Корюківки та Прилук, а також Вересоцької ЗОШ І-ІІІ ст. (Куликівський р-н).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Ахмедова, Л. В.
    Від творчого вчителя до творчого учня [Текст] / Л. В. Ахмедова, Л. М. Ремидовська // Педагогічні обрії. - 2016. - № 5. - С. 62-65. - Бібліогр.: с. 65.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
здібні учні -- обдаровані діти -- творчі здібності -- обдарованість -- інтелектуальні змагання -- інноваційні освітні методики -- самореалізація -- творча компетентність школярів -- досвід роботи
Анотація: З досвіду роботи з обдарованими дітьми вчителя Семенівської гімназії № 2 (Чернігівська область) Бузунка Петра Андрійовича.


Дод.точки доступу:
Ремидовська, Л. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Фурманська, О.
    Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися [Текст] / Ольга Фурманська // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 5. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна освітня траєкторія -- обдаровані діти -- морфологічні ознаки -- синтаксична роль -- прийоми запам'ятовування -- здібні діти
Анотація: Особливої актуальності набуває проблема виявлення обдарованності, спеціальних здібностей у дітей, побудова індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини у процесі формування уміння вчитися, адже набуття індивідуального досвіду участі учня в навчальному процесі, оволодіння навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки навчання залежить від сформованості уміння вчитися як ключової компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Дудар, Аліна.
    Творча особистість: програма роботи з обдарованими та здібними учнями [Текст] / Аліна Дудар, Олександр Усік // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 6. - С. 26-28 : табл.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- творча особистість -- здібні учні -- розвиток творчого потенціалу особистості
Анотація: Програма спрямована на формування творчого середовища для розвитку обдарованих та здібних учнів. Розглянуто форми та методи щодо залучення обдарованих дітей до безперервного процесу самовдосконалення. Запропоновано основні заходи з реалізації програми.


Дод.точки доступу:
Усік, Олександр

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Седеревічене, Алла.
    Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі / Алла Седеревічене // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 9-10. - Бібліогр.: 3 назви.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
Інтелект України, проект -- академічно здібні учні -- початкова школа -- науково-педагогічний проект -- пізнавальна активність -- інноваційна діяльність -- реалізація проекту -- обдаровані діти
Анотація: У статті розглянуто основні шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Бабаніна, Світлана.
    Виховувати креативну й успішну особистість / Світлана Бабаніна // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 52-53.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти --Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
здібні учні -- обдаровані діти -- креативна особистість -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- диференційовані завдання -- загальноосвітні навчальні заклади -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто основні шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" у Добропільському НВК № 4 з поглибленим вивченням окремих предметів та дошкільному навчальному закладі "Волошка".


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Пастушенко, Наталія.
    Не кажи: "Не вмію", а кажи: "НАВЧУСЯ!" / Наталія Пастушенко // Початкова школа. - 2018. - № 6. - С. 57-58. - Бібліогр.: 2 назви.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти --Загальноосвітні навчальні заклади
   Львівська область
Кл.слова (ненормовані):
здібні учні -- обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- науково-педагогічний проект -- реалізація проекту -- співпраця з батьками -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто основні шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" на Львівщині.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Ханзель, Жанетта.
    STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" [Текст] / Жанетта Ханзель // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 3-5. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- STEM-освіта -- академічно здібні учні -- інтегроване середовище навчання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про реалізацію STEM-освіти у науково-практичному проекті "Інтелект України". Слід зазначити, що вивчення природничих наук і математики відрізняється тут від традиційного вивчення інтегрованим середовищем навчання.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Гонтаровська, Наталія.
    Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" [Текст] : (практична робота навчальних закладів м. Дніпра) / Наталія Гонтаровська // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 50-53. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- інтелект України, проект -- здібні учні -- інноваційна діяльність -- науково-педагогічний проект -- інноваційне освітнє середовище -- загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: У статті розповідається про упровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в закладах загальної середньої освіти м. Дніпра. Проект став базовою концептуальною основою та ефективним методологічним засобом у роботі педагогічних колективів міста з обдарованими і здібними учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Курило, Вікторія.
    Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра [Текст] / Вікторія Курило, Алла Остроуменко // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 1-4. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- Інтелект України, проект -- гармонійний розвиток -- розвиток особистості -- здібні учні -- обдаровані діти -- самореалізація учнів -- початкова школа -- ЗАГАЛЬНООСВІТНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ
Анотація: У статті розглянуто аспекти щодо створення освітнього середовища як способу організації навчання, виховання й розвитку підростаючого покоління. Описано досвід впровадження Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в місті Дніпро, який сприяє створенню оптимального освітнього середовища для навчання, виховання та розвитку молодших школярів, допомагає сповна розкрити дитину, реалізувати її потенційні можливості, зробити успішною й щасливою.


Дод.точки доступу:
Остроуменко, Алла

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)