Базиль, Людмила. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль> // Українська мова і література в школі. - 2012. - №8 . - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Українська мова--Методична робота Українська література--Методична робота--Вчитель Кл.слова (ненормовані): учитель української мови і літератури -- літературознавча компетентність -- системний підхід -- синергетичний підхід -- знаннєвий підхід -- екзистенціальний підхід -- аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- креативний підхід Анотація: У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний, аксіологічний, акмеологічний і креативний підходи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |