65
К 77


    Кравченко, В.
    Україна - Туркменистан: не газом єдиним. [Текст] / В. Кравченко // Дзеркало тижня : Міжнародний громадсько-політичний тижневик. - 2009. - N 35. - С. 2.
ББК 65

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ -- зовнішньоекономічні зв'язки -- зовнішня політика

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Музиченко, А. С.
    Розвиток зовнішньоекономічної діяльності і роль у ньому договірних відносин [Текст] / А. С. Музиченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 12. - С. 179-182. - Бібліогр.: с. 182
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
зовнішньоекономічні зв'язки -- договори поставки -- договірні відносини

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Керимов, Кямран.
    Маркетинг нефтепродуктов Азербайджана / Кямран Керимов // Економіст. - 2014. - № 2. - С. 48-50. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.290-21
Рубрики: Нафтопродукти--Маркетингові дослідження--Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
зовнішньоекономічні зв'язки -- номенклатура -- динаміка виробництва -- інноваційна діяльність
Анотація: У статті на основі багаторічних статистичних, звітних та облікових даних проаналізовано основні показники роботи нафтопереробних підприємств, виробництво основних видів нафтопродуктів; обсяг, структура і географія їх експорту; середня ціна експортованих продукцій, виявлені відповідні резерви та запропоновано шляхи їх раціонального використання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Олейніков, Юрій.
    Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки [Текст] / Юрій Олейніков, Людмила Сєрова // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 3. - С. 23-35. - Бібліогр.: с. 32-33
УДК
Рубрики: Бренди--Глобальна економіка
Кл.слова (ненормовані):
національний бренд -- брендинг -- зовнішньоекономічні зв'язки -- експорт -- експортна стратегія
Анотація: Проаналізовано інституційні основи підтримки формування національного бренду України. Визначено основні напрями організаційно-інституціональних перетворень у експортоорінтованому комплексі економіки України. Акцентовано на розумінні особливої ролі національного бренду в розвитку експортоорієнтованої економіки, що сприяє встановленню та підтримці конкурентної позиції країни.


Дод.точки доступу:
Сєрова, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)