Курчин, О. Органи місцевого самоврядування та захист їх прав у відносинах, пов'язаних із розміщенням реклами [Текст] / О. Курчин> // Право України. - 2011. - № 3. - С. 284-290. - Бібліогр.: с. 290 (7 назв)
Україна Кл.слова (ненормовані): захист прав -- зовнішня реклама -- місцеве самоврядування Анотація: У статті розглянуто окремі проблемні аспекти захисту прав органів місцевого самоврядування у відносинах з розміщенням зовнішньої реклами. За результатами проведеного дослідження обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення законодавства України, що визначає способи захисту прав органів місцевого самоврядування у відносинах із розміщенням зовнішньої реклами. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Смирнов, Є. В. Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі [Текст] / Є. В. Смирнов> // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 347-353 : табл. Рубрики: Економіка реклами--Кадровий менеджмент--Мотивація персоналу--Україна Кл.слова (ненормовані): зовнішня реклама Анотація: У статті визначено, що при побудові сучасних мотиваційних систем необхідним є комплексне врахування економічних і соціальних чинників, серед яких вагомим має стати розвиток персоналу. Відповідно до цього підходу, на прикладі підприємства рекламної галузі, розроблено мотиваційну модель. У результаті апробації даної моделі в умовах національного оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» доведено її практичну цінність. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лазебник, Максим. Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст] / Максим Лазебник> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 4-10 : табл. Рубрики: Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна Кл.слова (ненормовані): рекламоносії -- драйвери -- зовнішня реклама -- експертна оцінка -- цифровий інвентар Анотація: Цього року до традиційної дискусії між експертними групами ВРК, що стосується абсолютних величин об'ємів рекламних інвестицій в той або інший рекламно-комунікаційний канал, яка призводить до періодичного перегляду методик досліджень і, як наслідок, коригування об'ємів ринку, з'явився ще один спірний момент, про який і розповідає автор статті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ковальова, А. 25 років "Дива" [Текст] / Аліна Ковальова> // Гарт. - 2019. - 28 лист. (№ 48). - С. 8 Рубрики: Підприємства--Чернігів, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): поліграфія -- зовнішня реклама Анотація: Нарис про ТОВ "ВКФ "ДИВО" – дизайнерський центр і потужне виробництво із найсучаснішим обладнанням у Чернігові. Займається поліграфією, сувеніркою і зовнішньою рекламою. Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1) |