Курчин, О.
    Органи місцевого самоврядування та захист їх прав у відносинах, пов'язаних із розміщенням реклами [Текст] / О. Курчин // Право України. - 2011. - № 3. - С. 284-290. - Бібліогр.: с. 290 (7 назв)
УДК
Рубрики: Господарське право
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
захист прав -- зовнішня реклама -- місцеве самоврядування
Анотація: У статті розглянуто окремі проблемні аспекти захисту прав органів місцевого самоврядування у відносинах з розміщенням зовнішньої реклами. За результатами проведеного дослідження обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення законодавства України, що визначає способи захисту прав органів місцевого самоврядування у відносинах із розміщенням зовнішньої реклами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Смирнов, Є. В.
    Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі [Текст] / Є. В. Смирнов // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 347-353 : табл.
ББК 65
Рубрики: Економіка реклами--Кадровий менеджмент--Мотивація персоналу--Україна
Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама
Анотація: У статті визначено, що при побудові сучасних мотиваційних систем необхідним є комплексне врахування економічних і соціальних чинників, серед яких вагомим має стати розвиток персоналу. Відповідно до цього підходу, на прикладі підприємства рекламної галузі, розроблено мотиваційну модель. У результаті апробації даної моделі в умовах національного оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» доведено її практичну цінність.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лазебник, Максим.
    Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об'ємів ринку 2019. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст] / Максим Лазебник // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 4-10 : табл.
Рубрики: Реклама--Комунікація--Маркетинг--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
рекламоносії -- драйвери -- зовнішня реклама -- експертна оцінка -- цифровий інвентар
Анотація: Цього року до традиційної дискусії між експертними групами ВРК, що стосується абсолютних величин об'ємів рекламних інвестицій в той або інший рекламно-комунікаційний канал, яка призводить до періодичного перегляду методик досліджень і, як наслідок, коригування об'ємів ринку, з'явився ще один спірний момент, про який і розповідає автор статті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ковальова, А.
    25 років "Дива" [Текст] / Аліна Ковальова // Гарт. - 2019. - 28 лист. (№ 48). - С. 8
Рубрики: Підприємства--Чернігів, місто (Україна)
Кл.слова (ненормовані):
поліграфія -- зовнішня реклама
Анотація: Нарис про ТОВ "ВКФ "ДИВО" – дизайнерський центр і потужне виробництво із найсучаснішим обладнанням у Чернігові. Займається поліграфією, сувеніркою і зовнішньою рекламою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)