Басюк, Д. І.
    Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств [Текст] / Д. І. Басюк, Д. О. Мельник, М. П. Маршаленко // Економіка та держава. - 2019. - № 3. - С. 30-33 : граф.; табл. - Бібліогр. с. 33 (10 назв)
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Готелі
Кл.слова (ненормовані):
якість послуг -- готелі Києва -- зірковість готелів
Анотація: У статті досліджено комплесні підходи до оцінки якості обслуговування готельних підприємств на сучасному українському ринку, виявлено неузгодженість стандартів оцінювання якості послуг гостинності та рівня сервісу, описано зовнішні та внутрішні підходи, що використовуються для оцінки якості.На основі проведених досліджень шляхом анкетування виявлено основні проблеми якості обслуговування окремих готельних підприємств Києва, невідповідність якості готелів згідно з їхньою зазначеною зірковістю, а також запропоновано комплексний підхід до оцінювання якості готелів.

Перейти: Д.І. Басюк та ін.

Дод.точки доступу:
Мельник, Д.О.; Маршаленко, М.П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)