Хомченко, Л. В.
    Роль маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства [Текст] / Л. В. Хомченко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 3. - С. 159-163 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 163
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика розподілу -- канали розподілу -- багаторівневий маркетинг -- віртуальний маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кузьминчук, Н. В.
    Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту [Текст] / Н. В. Кузьминчук, Т. М. Куценко, О. Ю. Терованесова // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 28-39 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 38-39
УДК
Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Україна
Кл.слова (ненормовані):
товарний ринок -- кон'юктура ринку -- інноваційні сервіси -- асортимент товарів -- канали розподілу
Анотація: У статті досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту за визначеними параметрами, зокрема, встановлено основних гравців ринку, проаналізовано асортимент продукції, рівень цін та канали розповсюдження продукції. Визначено рівень сприйняття споживачами виробників beauty-інструменту, перспективні ніші ринку для вітчизняних компаній. Обґрунтовано можливі альтернативні напрями діяльності вітчизняних підприємств.


Дод.точки доступу:
Куценко, Т. М.; Терованесова, О. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)