Волошина, А. Мандрівка на Загадковому потязі [Текст] : [пізнавально-розважальний захід. 2-й клас] / Алла Волошина> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 30/31. - С. 35-36. - Бібліогр.: с. 36 Рубрики: Початкова школа--Позакласна робота Кл.слова (ненормовані): різновиди загадок -- кмітливість -- розширювати кругозір -- попвнювати словниковий запас Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гузь, О. О. Японські народні казки [Текст] : [урок] / О. О. Гузь> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 10-12. Рубрики: Фольклор--Казки--Японія Фольклор--Методика Зарубіжна література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): національний колорит -- любов до праці -- кмітливість -- ставлення до природи -- компаративний аналіз японської та німецької казок -- "Хлопчик-Мізинчик" Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: здійснити аналітичне дослідження японської народної казки "Хлопчик-Мізинчик", зробити компаративний аналіз з німецькою однойменною казкою; розкрити секрет популярності образу, який уславлює собою силу розуму та духу людини у важких життєвих ситуаціях; формувати в учнів сталий інтерес до фольклору різних народів. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Фокіна, Олена. Фізико-математичний КВК. 11-й клас [Текст] / О. Фокіна> // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 23. - С. 18-22 Рубрики: Математика--Позанавчальна виховна робота--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): ігрова кімната -- позакласний захід -- пізнавальна діяльність -- конкурси -- кмітливість -- тиждень математики Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Овсянік, Р. Розум. Кмітливість. Винахідливість : театралізований інтелектуальний турнір / Р. Овсянік, Л. Орленко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 11-12. - С. 31-32 Рубрики: Сценарії--Ігри Виховні заходи--Розумове виховання Математична освіта в школі--Позакласні заходи Анотація: Захід спрямований на розвиток творчої й розумової активності, виховувати цілеспрямованість, упевненість у своїх силах, розвивати логічне мислення, уяву, ерудицію, прищеплюватити інтерес до математики. Дод.точки доступу: Орленко, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Деркач, Лариса. Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. 9-й клас [Текст] / Л. Деркач> // Фізика (Шкільний світ). - 2016. - № 3. - С. 15-20 : портр., рис. Рубрики: Електромагнетизм--Індукція--Досліди Кл.слова (ненормовані): мультимедійна система -- розвивати кмітливість -- змінний струм -- гальванометр Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бакал, Олена. Ознаки подільності на 2, 5, 10. Урок-подорож у 6-му класі [Текст] / О. Бакал> // Математика (Шкільний світ). - 2016. - № 16. - С. 9-14 : табл. Рубрики: Математика--Методика викладання в школі Кл.слова (ненормовані): логічне мислення -- символи України -- кмітливість -- обчислювальні навички -- урок-подорож Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Маханьковська, Ірина. Прекрасна сімка. Гра-турнір для учнів 7 - 9- класів [Текст] / І. Маханьковська> // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 21. - С. 11-15 : рис. Рубрики: Математика--Ігрові методи навчання--7- 9-х класів Кл.слова (ненормовані): математичні здібності -- кмітливість -- математичне мислення Анотація: Автор статті пропонує сценарій гри-змагання для учнів 7 - 9-х класів, у якому використовуються різні види ігрової діяльності. Такий вид роботи з учнями розвиває пізнавальні здібності, кмітливість, уяву учнів, сприяє згуртованості учнів різного віку в одній команді, розкриває вміння приймати спільні рішення в нестандартних завданнях і позитивно впливає на ставлення до математики. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Льовочкіна, Світлана. Кольорова геометрія. Розробка уроку геометрії для слабозорих учнів, 7-мі класи [Текст] / Світлана Льовочкіна> // Математика (Шкільний світ). - 2019. - № 11. - С. 22-29 : рис. - Бібліогр.: с. 27. - Дод. Рубрики: Геометрія--Розробка уроку--7-й клас Кл.слова (ненормовані): рівнобедренний трикутник -- самостійність -- кмітливість Анотація: Навчання для слабозорої дитини - це дуже складний процес. Спочатку він ще несвідомий і слугує потребам інших видів діяльності та не має навчальної мотивації. Авторка статті пропонує розробку уроку саме для цієї категорії учнів, оскільки педагогу треба активізувати весь свій науково-методичний та творчий потенціал, щоб перетворити зацікавленість на жагу до знань та бажання учитися. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кохно, Тетяна. Чи знаєш ти Україну та відомих українців? [Текст] : брейн-ринг, ІІ цикл навчання / Тетяна Кохно> // Початкова школа. - 2020. - № 8 (серп.) Рубрики: Історія України--Дидактичні ігри--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): правила гри -- ігрова діяльність -- навчальні ігри -- увага -- кмітливість Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |