Попова, О. Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Копанєва, Вікторія. Розвиток когнітивної концепції наукової комунікації [Текст] / В. Копанєва> // Бібліотечний вісник. - 2017. - N 6. - С. 3-9. - Біблиогр. в кінці ст. Рубрики: Бібліотечна діяльність Кл.слова (ненормовані): наукова комунікація -- когнітологія -- закони бібліопсихології -- М. Рубакіна Анотація: Проаналізовано лінгвістичні та нейрофізіологічні витоки наук, розкриті у бібліопсихологічній теорії М. Рубакіна. Відзначено виявлену ним неодназначну відповідність між знаннями певної особи й документальною інформацією, отриманою в результаті вербалізації цих знань. Обгрунтовано необхідність врахування когнітивних аспектів комунікації для поглиблення усвідомлення користувачем зовнішньої інформації. Вкзано на ентропійний характер процесів обміну інформацією як між особами, так і соціотехнічними системами. Для зменшення інформаційної ентропії в системах наукової комунікаціх запропоновано створювати когнітивно-орієнтовані ресурси. Рекомендовано для їх формування в якості джерельної бази використовувати дані довідково-бібліографічного апарату бібліотеки. Розглянуто підходи до конвергенції інформаційно-комунікативних технологій і когнітивно-орієнтованих ресурсів. Є примірники у відділах: всього 2 : ВЗ (1), ВНІБ (1) |
Скрипник, Марина. Урок у школі цифрової епохи [Текст] : погляд на педагога та урок крізь призму сучасності / Марина Скрипник> // Інформатика (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12 (листоп.- груд.). - С. 68-74 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Уроки--Інформаційні технології--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): Школа Цифрового століття -- шкільні уроки -- когнітологія -- технології навчання Анотація: У статті розглядається питання про те, яким має бути шкільний урок у ХХІ столітті, в час поширення інформаційних технологій на всі сфери життя суспільства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |