Щербина, Л. Уроки з української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання. Борис Грінченко. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповідання "Каторжна" [Текст] / Лариса Щербина> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 24-29. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Українська література--Методика--Урок Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.) Кл.слова (ненормовані): дослідницький метод -- особистісно орієнтоване навчання -- компетентнісно орієнтовані завдання -- ключові компетентності -- Каторжна, оповідання Анотація: У статті запропоновано орієнтовний урок вивчення творчості Бориса Грінченка в 10 класі. Обгрунтовано доцільність дібраних форм роботи й системи завдань, що надають можливість максимально активізувати дослідницькі здібності учнів, сприяють розвитку критичного мислення, розвивають культуру мовлення. Дод.точки доступу: Грінченко, Борис Дмитрович (український письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч ; 1863-1910 ) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ярмолюк, Алла Вивчення складносурядного речення за новим підручником української мови для 9 класу (автори Н. Б. Голуб, А. В. Ярмолюк) [Текст] / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 6. - С. 2-11. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова (ненормовані): компетентнісно орієнтовані завдання -- рефлексія -- підручник з української мови 9 клас Анотація: У статті презентовано новий підручник "Українська мова" для 9 класу, у якому реалізовано інноваційну методику навчання синтаксису складного речення на засадах сучасних підходів: компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного й текстоцентричного. Схарактеризовано зміст і структуру навчальної книги, представлено розділ "Складне речення. Складносурядне речення". Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |