Трофимов, А. Распределительные сети - наиболее проблемный и затратный фактор электроснабжения территорий [Текст] / Александр Трофимов, Михаил Рабинович> // Электрические сети и системы. - 2011. - № 3. - С. 39-41 Рубрики: Електричні мережі--Казахстан Кл.слова (ненормовані): електроенергетика -- комплексні програми -- підстанції Дод.точки доступу: Рабинович, М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Долинна, О. Програми для дошкілля в освітньому просторі України [Текст] / Ольга Долинна, Олена Низковська> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 9. - С. 12-19 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Плани і програми Кл.слова (ненормовані): програми для дошкілля -- основні програми -- додаткові програми -- комплексні програми -- парціальні програми -- загальні програми -- спеціальні програми -- профільні програми -- загальноукраїнські програми -- локальні програми -- варіаативні програми Анотація: Провідні спеціалісти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорту України надають наступні роз'яснення: чи можуть надаватися освітні послуги у сфері дошкільної освіти, зокрема, при організації різних форм її здобуття за іншими програмами, крім Державної базової; які програми для дошкільної освіти можуть іще розроблятися і запроваджуватися; за якими критеріями визначаються види програм; яким вимогам вони мають відповідати; ким розглядаються й затверджуються. Дод.точки доступу: Низковська, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сліпченко, Валентина. Інклюзія в математиці. Добірка порад для ефективної роботи з інклюзивними дітьми [Текст] / Валентина Сліпченко> // Математика (Шкільний світ). - 2019. - № 11. - С. 4-6 : рис. - Бібліогр.: с. 5 Рубрики: Математика--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): розвиток дитини -- індивідуальна програма -- комплексні програми Анотація: Інклюзія в освіті слугує для того, щоб діти з особливими освітніми потребами вільно почуватися в колективі, розуміти, що вони - повноцінні члени суспільства, мають такі само права, як й інші люди. Авторка статті пропонує добірку порад для ефективної роботи з інклюзивними дітьми, оскільки сьогодні вчитель має вміти працювати з цією тендітною ланкою учнівства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |